Bespaar 20% per keer
Profiteer van abonnementen op je favoriete producten en bespaar bij elke bestelling.
Ontvang ze gemakkelijk thuis, precies wanneer je ze nodig hebt.
Wellvita
Btw-nr: DK32782787(Denemarken)
Energivej 4
6700 Esbjerg
Denemarken
Tel: 020-26 23 600
E-mail: klantenservice@wellvita.nl
Overeenkomsten met Wellvita ApS worden in het Nederlands aangegaan.Wellvita levert niet naar De Nederlandse Antillen. Alle prijzen zijn vermeld in euro en zijn inclusief BTW en andere belastingen. Alle prijzen kunnen regelmatig worden bijgewerkt. Aan alle zendingen worden € 4,90 verzendkosten toegevoegd.Wellvita maakt gebruik van Nederlandse distributeurs en u kunt uw producten binnen 3 tot 6 werkdagen verwachten.
Als u uw bestelling niet binnen zeven werkdagen na uw bestelling heeft ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice op telefoonnummer 020 26 23 600 maandag t/m donderdag tussen 8 en 16 uur en vrijdag tussen 8 en 14.30 uur of per e-mail: klantenservice@wellvita.nl.
Bestellingen boven de € 90,- dienen telefonisch te worden besteld, aangezien deze door ons systeem kunnen worden afgewezen.
Het herhaalgemaak is een individueel aangepast herhaalgemak zonder bindingsperiode, opzegtermijn of aankoopverplichting.
Onze producten zijn verschillend samengesteld. Toch is het cruciaal dat het product regelmatig en over een langere periode ingenomen wordt, wanneer u de optimale baat wilt ervaren van het product, dat u heeft met herhaalgemak.
De periode, die u nodig heeft om deze optimale baat te kunnen ervaren, kan van product tot product verschillen. Onze ervaring leert ons, dat de grootste tevredenheid wordt bereikt als men erin slaagt het product regelmatig en over een langere periode inneemt.
Tijdens het abonnement zullen wij daarom - als onderdeel van onze service - telefonisch en/of per
e-mail contact met u opnemen om u te ondersteunen bij het gebruik van het product.
De producten van Wellvita voldoen aan de eisen van de Nederlandse autoriteiten. Wellvita aanvaardt productaansprakelijkheid jegens u in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving.
De aansprakelijkheid van Wellvita voor alle claims is beperkt tot een bedrag dat overeenkomt met de prijs van het product, dat u heeft gekocht.
U moet 18 jaar zijn om bij ons te kunnen winkelen. Het kennismakingsaanbod geldt alleen voor nieuwe klanten. Volgende bestellingen worden tegen de normale prijs gefactureerd.
Bij het uitvoeren van een online bankpas/creditcardbetaling kan uw bank u vragen om uw identiteit te bevestigen met behulp van het 3D Secure-proces.
Wij garanderen, dat uw gegevens vertrouwelijk worden behandeld. Alle informatie wordt beveiligd verstuurd.
Zodra de transactie is verwerkt, wordt het betreffende bedrag gereserveerd op uw rekening. En zult u een orderbevestiging ontvangen per e-mail. Het bedrag wordt van uw rekening gehaald, zodra we uw bestelling versturen.
Wanneer de betaling niet geaccepteerd wordt, zal de bestelling geannuleerd worden. Neemt u contact op met uw bank of met uw (kaart)uitgever, mocht u daarover vragen hebben.Wanneer er een fout optreedt, of de betaling wordt afgebroken, zal de bestelling niet verwerkt worden. Twijfelt u of de bestelling verwerkt is, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze partner Klarna is een vertrouwde betalingsprovider, die flexibele winkel- en winkelervaringen biedt aan consumenten over de hele wereld. Welke opties ze bieden, staat op hun website vermeld. Volg gewoon de instructies, die u ontvangt bij het voltooien van uw aankoop.
Wanneer u kiest voor betaling met bankpas/creditcard of Klarna, in verband met uw online bestelling, geeft u gelijktijdig toestemming, dat wij toekomstige bedragen automatisch van de opgegeven rekening mogen afschrijven. We trekken het bedrag af op dezelfde dag, dat we de levering naar het door u opgegeven adres verzenden.Wij wijzen u erop, dat in het geval van betaling waarbij gebruik wordt gemaakt van een bankoverschrijving, er geen dekking is via de bezwaarregeling.
Uw betalingsovereenkomst stopt automatisch zodra u uw herhaalgemak op het product/de producten opzegt. Dit betekent, dat u niets anders hoeft te doen dan uw levering te beëindigen - met deze actie vervalt de betalingsovereenkomst.
Opzeggen van uw herhaalgemak.
Wanneer u telefonisch bij Wellvita bestelt, sturen we een factuur mee met uw levering og heeft u 21 dagen, vanaf de verzenddatum, om de betaling te verzorgen.
U kunt uw herhaalgemak(ken) beheren en uw factuur betalen via overschrijving of hier op de website.
De producten blijven eigendom van Wellvita, totdat deze volledig zijn betaald.
Bij ontbrekende betaling sturen wij u
Wanneer u een e-mailadres heeft opgegeven, worden de eerste twee, herinnering/aanmaning, per e-mail verzonden, de 3e en laatste, het incassobericht, wordt per brief verzonden. Voor het incassobericht worden er aanmaningskosten van € 10, – in rekening gebracht in overeenstemming met de Nederlandse wetgeving. Indien we uw betaling niet op het vervaldatum van het incassobericht hebben geregistreerd, wordt de zaak overgedragen aan het incassobureau, wat extra aanmaningskosten voor u met zich meebrengt.
Geen binding. U kunt uw abonnement stopzetten wanneer u maar wilt.
Het stopzetten kan worden gedaan via de onderstaande link of door contact op te nemen met Wellvita op telefoonnummer 020 26 23 600.
Klik hier om uw herhaalgemak te hervatten/uit te stellen/stop te zetten.
Wanneer u de 2e of latere leveringen terugstuurt van een product, dat via herhaalgemak is besteld, heeft Wellvita al kosten voor behandeling en verzending gehad, en ontvangt u daarom een factuur van € 9,80 voor administratie en verzending.
Bij het kopen/bestellen van voedingssupplementen via Wellvita's herhaalgemak, heeft u een herroepingsrecht van 14 dagen bij de eerste levering.
Bij herhaalgemak vallen daaropvolgende leveringen niet onder het herroepingsrecht. Als u uw abonnementsovereenkomst wilt uitstellen of stopzetten, dient u Wellvita hiervan op de hoogte stellen, zodat we weten dat we de verzending naar u moeten stoppen.
U kunt uw herhaalgemak stopzetten door contact op te nemen met de klantenservice op telefoonnummer 020 26 23 600 of via www.wellvita.nl.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u uw product heeft ontvangen of het laatste product in fysiek bezit krijgt in het geval van een overeenkomst over meerdere producten, die in één bestelling worden besteld en die afzonderlijk worden geleverd.
U dient ons binnen 14 dagen na ontvangst laten weten dat u uw aankoop wilt annuleren.
De kennisgeving moet worden gedaan per e-mail naar: klantenservice@wellvita.nl, telefonisch op: 020 26 23 600 of door gebruik te maken van het standaard herroepingsformulier (hier afdrukken).
In uw bericht dient u ons duidelijk te maken, dat u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht.
Wellvita
Hullenbergweg 278-308
1101 BV Amsterdam
U dient de factuur (of andere documentatie voor uw aankoop bij ons) mee te sturen, wanneer u het product terugstuurt. Zorg er bij het retourneren voor, dat de goederen goed zijn verpakt. U bent verantwoordelijk voor de goederen, totdat wij de geretourneerde producten hebben ontvangen en goedgekeurd. Bewaar daarom het verzendbewijs en eventueel het track en trace nummer.
U dient de kosten voor het terugsturen van het product zelf te betalen, indien u spijt van uw aankoop heeft. Let op! Wij aanvaarden geen pakketten die onder rembours worden verzonden of pakketten, die bij het afhaalpunt moeten worden afgehaald.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zullen we alle betalingen die we van u hebben ontvangen, inclusief onze bezorgkosten voor het verzenden van het pakket naar u, terugbetalen, zonder onnodige vertraging en in ieder geval binnen 14 dagen na de datum waarop we uw pakket hebben ontvangen. Terugbetalingen vinden plaats via bankoverschrijving. Let op! U kunt uw aankoopbedrag geheel of gedeeltelijk verliezen. Dit gebeurt als de waarde van het product is verminderd omdat: U de verzegeling heeft verbroken/het product in gebruik heeft genomen Het is beschadigd, terwijl u er de verantwoordelijkheid voor had U het product op een andere manier heeft behandeld dan nodig was om de aard van de goederen, hun eigenschappen en de manier waarop ze werken te kunnen bepalen U de beperkingen in het herroepingsrecht die voortvloeien uit verzegeling, producttype etc. niet heeft gevolgd.
De defecten- en klachtenregels van de wet Koop op Afstand zijn van toepassing. U heeft 24 maanden het recht om een klacht in te dienen. Het klachtrecht houdt in dat indien het product defect is, u het kunt laten ruilen of uw geld terug kunt krijgen, afhankelijk van de specifieke situatie. Het klachtrecht wordt beperkt door de natuurlijke houdbaarheid van het product. U moet zo snel mogelijk een klacht indienen, nadat u een fout/defect heeft ontdekt. Neem contact op met de klantenservice via klantenservice@wellvita.nl of telefonisch op 020-26 23 600. U kunt ook dit klachtenformulier gebruiken (hier afdrukken).
Wanneer de klacht gerechtvaardigd is, zullen we uiteraard uw verzendkosten terugbetalen om het product naar ons terug te sturen, volgens de huidige prijzen van PostNL. Als de klacht niet terecht is, komen alle verzendkosten voor uw rekening.
Vergeet niet, dat het artikel altijd in een passende verpakking moet worden verzonden en om een verzendbewijs voor de verzending te krijgen. U bent verantwoordelijk voor het pakket/de goederen totdat wij ze hebben ontvangen. Bewaar daarom het verzendbewijs inclusief informatie over de verzendkosten en eventueel het track en trace nummer. Wij ontvangen geen pakketten/brieven die onder rembours worden verzonden of pakketten, die bij het afhaalpunt moeten worden afgehaald.
Wellvita kan deze aankoopvoorwaarden eenzijdig wijzigen. Wijzigingen worden pas van kracht 14 dagen nadat u de gewijzigde algemene voorwaarden heeft ontvangen, hetzij d.m.v. een levering of per post of e-mail.
Indien het ons niet lukt om een oplossing te vinden, kunt u uw klacht richten aan:
De Geschillencommissie
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
www.degeschillencommissie.nl
Als u een consument bent die in een ander EU-land woont, kunt u hier een klacht indienen bij het online geschillenbeslechting van de Europese Commissie: http://ec.europa.eu/odr
Wanneer u een product op de website koopt, verzamelen we informatie over u. Dit betreft naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer, informatie over welke producten u koopt en eventueel heeft geretourneerd. De informatie wordt verzameld om de producten bij u te kunnen bezorgen. Zie het privacybeleid van Wellvita voor meer informatie (zie hier).
(Dit formulier dient alleen ingevuld en teruggestuurd te worden indien u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht).
Aan:
Wellvita
Hullenbergweg 278-308
1101 BV Amsterdam
E-mail: klantenservice@wellvita.nl
Ik deel u hierbij mede, dat ik het herroepingsrecht wil uitoefenen in verband met mijn koopovereenkomst van de volgende goederen/diensten:
______________________________________________________________________________________
Bestelt op: _______________________________
Ontvangen op: _______________________________
Naam consument: ______________________________________________________________________
Klantnummer consument: ______________________________________________________________
Adres consument: ___________________________________________________________________
Handtekening consument: _________________________________________
Datum: _________________ (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend))
Naar boven
Profiteer van abonnementen op je favoriete producten en bespaar bij elke bestelling.
Ontvang ze gemakkelijk thuis, precies wanneer je ze nodig hebt.
Bij Wellvita zijn we trots op het goede effect van onze producten. Ze werken voor de meeste mensen - daarom geven we compensatie aan degenen die na 3 maanden gebruik niet het gewenste effect ervaren. Met onze tevredenheidsgarantie krijgt u de mogelijkheid om een nieuw voedingssupplement met €10 korting uit te proberen, zodat u een product kunt vinden dat bij u past. De garantie geldt voor al onze supplementen. Zowel producten die op korte alsook lange termijn werken.
We helpen je graag! Neem gerust contact met ons op via klantenservice@wellvita.nl of bel ons op 020-26 23 600.
Je kunt je abonnement op elk moment aanpassen of pauzeren.
Uw privacy is belangrijk voor ons. Daarom zullen we ervoor zorgen dat u het vertrouwen, dat u verdient, behoudt, wanneer uw persoonlijke gegevens worden verwerkt. Hieronder vindt u ons privacybeleid voor uw persoonlijke gegevens.
1. ALGEMEEN
1.1. Dit privacybeleid
("Beleid inzake persoonlijke gegevens") beschrijft hoe Wellvita ("Wellvita", "ons", "onze", "wij") informatie over u verzamelt en verwerkt.
1.2. Gegevensbeheerder
Wellvita is een Deens bedrijf dat onder het Deense Kamer van Koophandel nummer 3278 2787 geregistreerd staat. Wellvita,
Hullenbergweg 278-308,
1101 BV Amsterdam,
E-mail: klantenservice@wellvita.nl en telefoon 020-26 23 600.
1.3. Het privacybeleid is van toepassing op de verwerking van de persoonlijke gegevens die we hebben ontvangen in verband met uw acceptatie van het ontvangen van marketing en die we verzamelen via de Wellvita's website op www.wellvita.nl en klantenservice.
2. WELLVITA'S VERZAMELING VAN UW PERSOONLIJKE INFORMATIE
2.1. Welke persoonlijke informatie verzamelen we en voor welke doeleinden?
2.1.1. Wanneer u de Website bezoekt en het huidige cookiebeleid hebt geaccepteerd, verzamelen we automatisch informatie over u. Informatie over het type browser dat u gebruikt, de zoektermen die u op de Website gebruikt, uw IP-adres en informatie over uw computer. De verzameling wordt gedaan om de conversie op de Website te optimaliseren, deze te verbeteren en het verkeer te analyseren alsmede marketing uit te voeren gericht op de individuele bezoeker. Bovendien kan er sprake zijn van informatie over uw deelname aan de competities die we doorlopend houden. Als u ervoor kiest om geen cookies te accepteren, zult u in sommige gevallen ervaren dat de website niet optimaal werkt.
2.1.1.1. We verzamelen regelmatig de persoonlijke informatie die u in uw klantenprofiel invoert.
2.1.1.2. Wanneer we berichten plaatsen op de sociale media, wordt u geprofileerd. U zult dus meer advertenties voor onze producten op sociale media kunnen zien nadat u akkoord bent gegaan met het ontvangen van marketing.
2.1.2. Wanneer u een product op de Website koopt, verzamelen we informatie over u. Het gaat dan om uw naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer, informatie over welke producten u koopt en eventueel heeft geretourneerd. De informatie wordt verzameld om u te kunnen herkennen wanneer u wellvita.dk bezoekt (online identifier), alswel de producten aan u te leveren. De informatie wordt ook gebruik bij het voldoen aan onze boekhoudkundige verplichtingen. Het niet verstrekken van persoonlijke informatie van uw kant kan betekenen dat we onze verplichtingen ten aanzien van u als klant niet kunnen nakomen. Daarnaast kan het gaan om informatie over uw deelname aan wedstrijden die we doorlopend kunnen houden.
2.1.3. Wanneer u een aankoop doet, heeft u de mogelijkheid om in te stemmen met het ontvangen van onze nieuwsbrief, telefonisch contact, sms, e-mail en op sociale media in de vorm van banneradvertenties, uitnodigingen voor groepen, tags, meldingen, privéberichten, berichten en opmerkingen. U kunt uw toestemming met betrekking tot onze marketing te allen tijde intrekken door op de afmeldlink te klikken onderaan de elektronische nieuwsbrief die u ontvangt. Naast de nieuwsbrief kunt u ook e-mails of fysieke brieven ontvangen over producten die gerelateerd zijn aan wat u eerder heeft gekocht in overeenstemming met de regels van de Marketingwet. U kunt zich hier altijd voor afmelden. U kunt zich afmelden voor e-mails door de afmeldlink in de e-mail te gebruiken of door contact op te nemen met de klantenservice van Wellvita op telefoonnummer 020-26 23 600.
2.1.4. Wanneer u producten per sms bestelt, registreren wij uw telefoonnummer, naam en adres.
2.1.5. Wanneer u contact opneemt met onze klantenservice om een product te kopen, registreren wij uw naam, adres, telefoonnummer en mogelijk uw e-mailadres evenals uw aankopen en eventuele registratie om nieuwsbrieven te ontvangenmet nieuws, aanbiedingen en gezondheidsadvies over voedingssupplementen op:
• 1: telefoon, sms, e-mail en op sociale media in de vorm van banneradvertenties, of•
2: SMS, e-mail en op sociale media in de vorm van banneradvertenties of• 3: telefoon
Het niet verstrekken van persoonlijke informatie van uw kant kan betekenen dat we onze verplichtingen met betrekking tot u als klant niet kunnen nakomen. Telefoongesprekken kunnen worden opgenomen zodat we onze service kunnen verbeteren. Als u dit niet wilt, kunt u dit kenbaar maken voordat u het gesprek start.
2.1.6. We gebruiken sociale media om marketing op u af te stemmen. In deze context zorgen we ervoor dat we onze marketing niet targeten door gevoelige persoonlijke informatie over ras of etnische afkomst, politieke, religieuze of filosofische overtuigingen of vakbondsrelaties, gezondheidsinformatie of informatie over seksuele relaties of seksuele geaardheid te gebruiken.
2.2. Wat is de basis voor de verzameling
2.2.1 Wij verwerken gewone persoonlijke informatie met de volgende autoriteit.Uw toestemming, zie de Verordening Gegevensbescherming art. 6 stuks. 1 - letter a.- Verwerking noodzakelijk in het kader van een contract, zie artikel 6, lid 1, van de verordening gegevensbescherming 1, letter b.- Verwerking, indien de wetgeving bepaalt dat wij daartoe het recht of de plicht hebben, zie artikel 6, lid 1, letter c.
2.2.2. Wij verwerken bijzondere categorieën persoonsgegevens met de volgende rechtsgrond:- Uw uitdrukkelijke toestemming, zie de Verordening Gegevensbescherming. 9, lid 2, letter a.- Verwerking die nodig is om te voldoen aan de verplichtingen en specifieke rechten van de voor de verwerking verantwoordelijke of de betrokkene, zie artikel 9, lid 1, van de Verordening Gegevensbescherming. 2, letter b.
3. GEBRUIK VAN GEGEVENSVERWERKERS
3.1. We maken gebruik van externe bedrijven om onder meer de technische werking van de Website uit te voeren. Onze leveranciers helpen ons bijvoorbeeld in verband met de verbetering van de Website en de uitvoering van gerichte marketing, inclusief re-targeting, waar u later producten kunt zien waarin u eerder interesse heeft getoond, evenals voor uw beoordeling van onze service. Sommige van deze bedrijven zijn gegevensverwerkers die in onze opdracht werken en gegevens verwerken waarvoor wij gegevensverantwoordelijk zijn. De gegevensverwerkers gebruiken de persoonsgegevens alleen om de overeenkomst met ons na te komen en zijn verplicht hier vertrouwelijk mee om te gaan. Met andere bedrijven is er gedeelde dataverantwoordelijkheid. Dit is het geval als het bedrijf de informatie ook voor eigen doeleinden verwerkt, in dat geval zijn zowel Wellvita als dat bedrijf verantwoordelijk voor uw gegevens. Dit is bijvoorbeeld van toepassing wanneer u onze Facbook-fanpagina gebruikt.
3.2 In verband met onze verwerking van uw persoonlijke gegevens kunnen we de gegevens doorgeven aan landen buiten de EU/EER. De wetgeving inzake gegevensbescherming in deze landen kan soepeler zijn dan in Nederland en de rest van de EU / EER, zoals in de meeste gevallen. Dit zijn landen waar de Europese Commissie heeft geoordeeld, dat het niveau van gegevensbescherming niet in lijn is met het niveau van gegevensbescherming binnen de EU / EER. Doorgifte van uw persoonsgegevens naar landen buiten de EU / EER, lid 45, worden geïmplementeerd met de EU-standaardbepalingen (SCC) volgens art. 46, punt. 2, als overdrachtsbasis. Als u meer informatie wilt over onze overdracht van informatie naar landen buiten de EU / EER, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op klantenservice@wellvita.nl.
3.3. We delen persoonlijke informatie met distributiebedrijven die verzendingen verzorgen. Tot op zekere hoogte delen we ook persoonlijke informatie met leveranciers om te voldoen aan onze legitieme eisen, bijvoorbeeld incassozaken.
4. UW RECHTEN
Om transparantie te creëren met betrekking tot de verwerking van uw informatie, moeten wij, als gegevensbeheerder, u informeren over uw rechten.
4.1. Het recht van inzicht
4.1.1. U heeft te allen tijde het recht om bij ons informatie op te vragen onder meer over welke informatie wij over u hebben geregistreerd, met welk doel de registratie dient, welke categorieën persoonsgegevens en ontvangers van informatie dat kunnen zijn, evenals informatie over waar de informatie vandaan komt.
4.1.2. U kunt te allen tijde worden geïnformeerd over welke persoonlijke gegevens we over u hebben geregistreerd door contact op te nemen met de klantenservice van Wellvita op
telefoonnummer 020-26 23 600 of e-mail klantenservice@wellvita.nl
4.2. Het recht op rectificatie
4.2.1. U heeft het recht om onjuiste persoonlijke informatie over uzelf door ons te laten corrigeren. Als u ziet dat er een fout is in de informatie die we over u hebben geregistreerd, verzoeken we u contact met ons op te nemen zodat de informatie kan worden gecorrigeerd.
4.3. Het recht op verwijdering
4.3.1. In sommige gevallen heeft u het recht om al of een deel van uw persoonlijke informatie te laten verwijderen. Voor zover verwerking van uw informatie noodzakelijk is om te voldoen aan onze boekhoudkundige verplichtingen, zijn wij niet verplicht om uw persoonlijke informatie te verwijderen.
4.4. Het recht om de behandeling te beperken tot opslag
4.4.1. In bepaalde gevallen heeft u het recht om de verwerking van uw persoonsgegevens te beperken tot opslag.
4.5. Het recht op overdraagbaarheid van gegevens
4.5.1. In bepaalde gevallen heeft u het recht om uw persoonlijke informatie op te vragen in een gestructureerd, algemeen gebruikt en machineleesbaar formaat.
4.6. Het recht van bezwaar
4.6.1. U heeft te allen tijde het recht om bezwaar te maken tegen onze verwerking van uw persoonsgegevens, die wij verzamelen voor gebruik bij het verbeteren van functies op de Website en de structuur ervan, zie punt 2.1.1, of voor marketingdoeleinden, zie punt 2.1.3.
4.6.2. Als u bezwaar maakt tegen de verwerking, hebben we niet langer het recht om uw persoonsgegevens te verwerken, tenzij we legitieme redenen kunnen aantonen voor verdere verwerking.
4.7. Het recht om te klagen
4.7.1. U heeft te allen tijde het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) Postbus 93374, 2509 AJ Den Haag (https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/zelf-doen/gebruik-uw-privacyrechten/klacht-melden-bij-de-ap) over onze verwerking van uw persoonsgegevens.
5. VERWIJDERING VAN PERSOONSGEGEVENS
5.1. Cookies verwijderen zichzelf na een tijdje. Meer hierover leest u in de cookieverklaring, die u hier vindt. Cookies worden na elk bezoek vernieuwd. Elk jaar wordt u gevraagd om Wellvita opnieuw toestemming te geven om informatie te verzamelen over uw gebruik van de Website. U kunt uw toestemming altijd zelf wijzigen.
5.2. Informatie verzameld in verband met aankopen die u op de Website heeft gedaan, zoals beschreven in punt 2.2 wordt in principe geanonimiseerd 3 jaar nadat de bestelling is voltooid of geannuleerd, tenzij u producten van Wellvita blijft ontvangen, zie punt 5.1. De anonimisering vindt uiterlijk aan het einde van het kalenderjaar waarin de drie jaren zijn verstreken plaats. Informatie kan echter voor een langere periode worden opgeslagen als we een legitieme behoefte hebben om het langer te bewaren, bijvoorbeeld als het nodig is om juridische claims vast te stellen, te doen gelden of te verdedigen, of als opslag nodig is om aan wettelijke vereisten te voldoen. Boekhoudkundig materiaal wordt minimaal 5 jaar bewaard tot het einde van een boekjaar om te voldoen aan de eisen van de Boekhoudwet.
5.3. Als u zich afmeldt voor marketing, verwijderen we uw e-mailadres in onze database met marketingontvangers. We bewaren de documentatie voor uw toestemming gedurende 3 jaar na uitschrijving. We doen dit om vervolgens te kunnen documenteren dat het sturen van marketing naar u legaal was. Deze informatie wordt verwijderd 3 jaar nadat uw informatie is verwijderd, en wel aan het einde van het kalenderjaar.
5.4. Informatie die wordt verzameld in verband met het feit dat u met ons heeft gecommuniceerd, wordt in principe 3 jaar nadat u contact met ons heeft opgenomen geanonimiseerd. De anonimisering vindt uiterlijk plaats aan het einde van het kalenderjaar waarin de drie jaren zijn verstreken. Informatie kan echter voor een langere periode worden opgeslagen als we een legitieme behoefte hebben aan langere opslag, bijvoorbeeld als het nodig is om juridische claims vast te stellen, te doen gelden of te verdedigen, of als opslag nodig is om aan wettelijke vereisten te voldoen.
6. VEILIGHEID
6.1. We hebben technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen geïmplementeerd om te voorkomen dat persoonsgegevens per ongeluk of illegaal worden vernietigd, verloren, gewijzigd of aangetast, alsmede tegen het in bezit komen van of misbruik door onbevoegde personen.
6.2. Alleen werknemers die werkelijk toegang nodig hebben tot uw persoonlijke informatie om hun werk uit te voeren, hebben er toegang toe.
7. COOKIES
7.1. Wellvita gebruikt cookies om de gebruiker de beste ervaring op de Website te geven. Een cookie is een bestand dat in uw browser wordt opgeslagen op het apparaat dat u gebruikt en dat alle informatie kan bevatten die de Website erin plaatst.
7.2. Het doel van het gebruik van cookies op Wellvita's website is om de site te laten werken, voor optimalisatie zodat we de gebruiker de beste ervaring kunnen bieden, voor verkeersanalyse en voor gerichte marketing. Onderdeel van het gebruik van cookies voor deze doeleinden is dat Wellvita kan analyseren hoe onze bezoekers de Website gebruiken.
7.3. Als u geen cookies wilt gebruiken, kunt u instellingen in uw browser vinden om cookies volledig uit te schakelen. Als u ervoor kiest om cookies volledig uit te schakelen, zult u in sommige gevallen kunnen ervaren dat de Website niet optimaal werkt.
8. CONTACTGEGEVENS
8.1. Wellvita is verantwoordelijk voor de persoonsgegevens die via de Website of via de klantenservice worden verzameld.
8.2. Als u vragen of opmerkingen heeft over dit privacybeleid, kunt u contact opnemen met Wellvita op telefoonnummer of via het . telefonnummer 020-26 23 600 of via het e-mailadres klantenservice@wellvita.nl
9. WIJZIGINGEN IN PRIVACYBELEID
9.1. We hebben te allen tijde het recht om wijzigingen in dit privacybeleid aan te brengen. Als we wijzigingen in het privacybeleid aanbrengen, wordt u hierover bij uw volgende bezoek aan de Website geïnformeerd.