Bespaar 20% per keer
Profiteer van abonnementen op je favoriete producten en bespaar bij elke bestelling.
Ontvang ze gemakkelijk thuis, precies wanneer je ze nodig hebt.
Wellvita
Btw-nr: DK32782787(Denemarken)
Energivej 4
6700 Esbjerg
Denemarken
Tel: 020-26 23 600
E-mail: klantenservice@wellvita.nl
Overeenkomsten met Wellvita ApS worden in het Nederlands aangegaan.Wellvita levert niet naar De Nederlandse Antillen. Alle prijzen zijn vermeld in euro en zijn inclusief BTW en andere belastingen. Alle prijzen kunnen regelmatig worden bijgewerkt. Aan alle zendingen worden € 4,90 verzendkosten toegevoegd.Wellvita maakt gebruik van Nederlandse distributeurs en u kunt uw producten binnen 3 tot 6 werkdagen verwachten.
Als u uw bestelling niet binnen zeven werkdagen na uw bestelling heeft ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice op telefoonnummer 020 26 23 600 maandag t/m donderdag tussen 8 en 16 uur en vrijdag tussen 8 en 14.30 uur of per e-mail: klantenservice@wellvita.nl.
Bestellingen boven de € 90,- dienen telefonisch te worden besteld, aangezien deze door ons systeem kunnen worden afgewezen.
Het herhaalgemaak is een individueel aangepast herhaalgemak zonder bindingsperiode, opzegtermijn of aankoopverplichting.
Onze producten zijn verschillend samengesteld. Toch is het cruciaal dat het product regelmatig en over een langere periode ingenomen wordt, wanneer u de optimale baat wilt ervaren van het product, dat u heeft met herhaalgemak.
De periode, die u nodig heeft om deze optimale baat te kunnen ervaren, kan van product tot product verschillen. Onze ervaring leert ons, dat de grootste tevredenheid wordt bereikt als men erin slaagt het product regelmatig en over een langere periode inneemt.
Tijdens het abonnement zullen wij daarom - als onderdeel van onze service - telefonisch en/of per
e-mail contact met u opnemen om u te ondersteunen bij het gebruik van het product.
De producten van Wellvita voldoen aan de eisen van de Nederlandse autoriteiten. Wellvita aanvaardt productaansprakelijkheid jegens u in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving.
De aansprakelijkheid van Wellvita voor alle claims is beperkt tot een bedrag dat overeenkomt met de prijs van het product, dat u heeft gekocht.
U moet 18 jaar zijn om bij ons te kunnen winkelen. Het kennismakingsaanbod geldt alleen voor nieuwe klanten. Volgende bestellingen worden tegen de normale prijs gefactureerd.
Bij het uitvoeren van een online bankpas/creditcardbetaling kan uw bank u vragen om uw identiteit te bevestigen met behulp van het 3D Secure-proces.
Wij garanderen, dat uw gegevens vertrouwelijk worden behandeld. Alle informatie wordt beveiligd verstuurd.
Zodra de transactie is verwerkt, wordt het betreffende bedrag gereserveerd op uw rekening. En zult u een orderbevestiging ontvangen per e-mail. Het bedrag wordt van uw rekening gehaald, zodra we uw bestelling versturen.
Wanneer de betaling niet geaccepteerd wordt, zal de bestelling geannuleerd worden. Neemt u contact op met uw bank of met uw (kaart)uitgever, mocht u daarover vragen hebben.Wanneer er een fout optreedt, of de betaling wordt afgebroken, zal de bestelling niet verwerkt worden. Twijfelt u of de bestelling verwerkt is, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze partner Klarna is een vertrouwde betalingsprovider, die flexibele winkel- en winkelervaringen biedt aan consumenten over de hele wereld. Welke opties ze bieden, staat op hun website vermeld. Volg gewoon de instructies, die u ontvangt bij het voltooien van uw aankoop.
Wanneer u kiest voor betaling met bankpas/creditcard of Klarna, in verband met uw online bestelling, geeft u gelijktijdig toestemming, dat wij toekomstige bedragen automatisch van de opgegeven rekening mogen afschrijven. We trekken het bedrag af op dezelfde dag, dat we de levering naar het door u opgegeven adres verzenden.Wij wijzen u erop, dat in het geval van betaling waarbij gebruik wordt gemaakt van een bankoverschrijving, er geen dekking is via de bezwaarregeling.
Uw betalingsovereenkomst stopt automatisch zodra u uw herhaalgemak op het product/de producten opzegt. Dit betekent, dat u niets anders hoeft te doen dan uw levering te beëindigen - met deze actie vervalt de betalingsovereenkomst.
Opzeggen van uw herhaalgemak.
Wanneer u telefonisch bij Wellvita bestelt, sturen we een factuur mee met uw levering og heeft u 21 dagen, vanaf de verzenddatum, om de betaling te verzorgen.
U kunt uw herhaalgemak(ken) beheren en uw factuur betalen via overschrijving of hier op de website.
De producten blijven eigendom van Wellvita, totdat deze volledig zijn betaald.
Bij ontbrekende betaling sturen wij u
Wanneer u een e-mailadres heeft opgegeven, worden de eerste twee, herinnering/aanmaning, per e-mail verzonden, de 3e en laatste, het incassobericht, wordt per brief verzonden. Voor het incassobericht worden er aanmaningskosten van € 10, – in rekening gebracht in overeenstemming met de Nederlandse wetgeving. Indien we uw betaling niet op het vervaldatum van het incassobericht hebben geregistreerd, wordt de zaak overgedragen aan het incassobureau, wat extra aanmaningskosten voor u met zich meebrengt.
Geen binding. U kunt uw abonnement stopzetten wanneer u maar wilt.
Het stopzetten kan worden gedaan via de onderstaande link of door contact op te nemen met Wellvita op telefoonnummer 020 26 23 600.
Klik hier om uw herhaalgemak te hervatten/uit te stellen/stop te zetten.
Wanneer u de 2e of latere leveringen terugstuurt van een product, dat via herhaalgemak is besteld, heeft Wellvita al kosten voor behandeling en verzending gehad, en ontvangt u daarom een factuur van € 9,80 voor administratie en verzending.
Bij het kopen/bestellen van voedingssupplementen via Wellvita's herhaalgemak, heeft u een herroepingsrecht van 14 dagen bij de eerste levering.
Bij herhaalgemak vallen daaropvolgende leveringen niet onder het herroepingsrecht. Als u uw abonnementsovereenkomst wilt uitstellen of stopzetten, dient u Wellvita hiervan op de hoogte stellen, zodat we weten dat we de verzending naar u moeten stoppen.
U kunt uw herhaalgemak stopzetten door contact op te nemen met de klantenservice op telefoonnummer 020 26 23 600 of via www.wellvita.nl.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u uw product heeft ontvangen of het laatste product in fysiek bezit krijgt in het geval van een overeenkomst over meerdere producten, die in één bestelling worden besteld en die afzonderlijk worden geleverd.
U dient ons binnen 14 dagen na ontvangst laten weten dat u uw aankoop wilt annuleren.
De kennisgeving moet worden gedaan per e-mail naar: klantenservice@wellvita.nl, telefonisch op: 020 26 23 600 of door gebruik te maken van het standaard herroepingsformulier (hier afdrukken).
In uw bericht dient u ons duidelijk te maken, dat u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht.
Wellvita
Hullenbergweg 278-308
1101 BV Amsterdam
U dient de factuur (of andere documentatie voor uw aankoop bij ons) mee te sturen, wanneer u het product terugstuurt. Zorg er bij het retourneren voor, dat de goederen goed zijn verpakt. U bent verantwoordelijk voor de goederen, totdat wij de geretourneerde producten hebben ontvangen en goedgekeurd. Bewaar daarom het verzendbewijs en eventueel het track en trace nummer.
U dient de kosten voor het terugsturen van het product zelf te betalen, indien u spijt van uw aankoop heeft. Let op! Wij aanvaarden geen pakketten die onder rembours worden verzonden of pakketten, die bij het afhaalpunt moeten worden afgehaald.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zullen we alle betalingen die we van u hebben ontvangen, inclusief onze bezorgkosten voor het verzenden van het pakket naar u, terugbetalen, zonder onnodige vertraging en in ieder geval binnen 14 dagen na de datum waarop we uw pakket hebben ontvangen. Terugbetalingen vinden plaats via bankoverschrijving. Let op! U kunt uw aankoopbedrag geheel of gedeeltelijk verliezen. Dit gebeurt als de waarde van het product is verminderd omdat: U de verzegeling heeft verbroken/het product in gebruik heeft genomen Het is beschadigd, terwijl u er de verantwoordelijkheid voor had U het product op een andere manier heeft behandeld dan nodig was om de aard van de goederen, hun eigenschappen en de manier waarop ze werken te kunnen bepalen U de beperkingen in het herroepingsrecht die voortvloeien uit verzegeling, producttype etc. niet heeft gevolgd.
De defecten- en klachtenregels van de wet Koop op Afstand zijn van toepassing. U heeft 24 maanden het recht om een klacht in te dienen. Het klachtrecht houdt in dat indien het product defect is, u het kunt laten ruilen of uw geld terug kunt krijgen, afhankelijk van de specifieke situatie. Het klachtrecht wordt beperkt door de natuurlijke houdbaarheid van het product. U moet zo snel mogelijk een klacht indienen, nadat u een fout/defect heeft ontdekt. Neem contact op met de klantenservice via klantenservice@wellvita.nl of telefonisch op 020-26 23 600. U kunt ook dit klachtenformulier gebruiken (hier afdrukken).
Wanneer de klacht gerechtvaardigd is, zullen we uiteraard uw verzendkosten terugbetalen om het product naar ons terug te sturen, volgens de huidige prijzen van PostNL. Als de klacht niet terecht is, komen alle verzendkosten voor uw rekening.
Vergeet niet, dat het artikel altijd in een passende verpakking moet worden verzonden en om een verzendbewijs voor de verzending te krijgen. U bent verantwoordelijk voor het pakket/de goederen totdat wij ze hebben ontvangen. Bewaar daarom het verzendbewijs inclusief informatie over de verzendkosten en eventueel het track en trace nummer. Wij ontvangen geen pakketten/brieven die onder rembours worden verzonden of pakketten, die bij het afhaalpunt moeten worden afgehaald.
Wellvita kan deze aankoopvoorwaarden eenzijdig wijzigen. Wijzigingen worden pas van kracht 14 dagen nadat u de gewijzigde algemene voorwaarden heeft ontvangen, hetzij d.m.v. een levering of per post of e-mail.
Indien het ons niet lukt om een oplossing te vinden, kunt u uw klacht richten aan:
De Geschillencommissie
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
www.degeschillencommissie.nl
Als u een consument bent die in een ander EU-land woont, kunt u hier een klacht indienen bij het online geschillenbeslechting van de Europese Commissie: http://ec.europa.eu/odr
Wanneer u een product op de website koopt, verzamelen we informatie over u. Dit betreft naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer, informatie over welke producten u koopt en eventueel heeft geretourneerd. De informatie wordt verzameld om de producten bij u te kunnen bezorgen. Zie het privacybeleid van Wellvita voor meer informatie (zie hier).
(Dit formulier dient alleen ingevuld en teruggestuurd te worden indien u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht).
Aan:
Wellvita
Hullenbergweg 278-308
1101 BV Amsterdam
E-mail: klantenservice@wellvita.nl
Ik deel u hierbij mede, dat ik het herroepingsrecht wil uitoefenen in verband met mijn koopovereenkomst van de volgende goederen/diensten:
______________________________________________________________________________________
Bestelt op: _______________________________
Ontvangen op: _______________________________
Naam consument: ______________________________________________________________________
Klantnummer consument: ______________________________________________________________
Adres consument: ___________________________________________________________________
Handtekening consument: _________________________________________
Datum: _________________ (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend))
Naar boven
Profiteer van abonnementen op je favoriete producten en bespaar bij elke bestelling.
Ontvang ze gemakkelijk thuis, precies wanneer je ze nodig hebt.
Bij Wellvita zijn we trots op het goede effect van onze producten. Ze werken voor de meeste mensen - daarom geven we compensatie aan degenen die na 3 maanden gebruik niet het gewenste effect ervaren. Met onze tevredenheidsgarantie krijgt u de mogelijkheid om een nieuw voedingssupplement met €10 korting uit te proberen, zodat u een product kunt vinden dat bij u past. De garantie geldt voor al onze supplementen. Zowel producten die op korte alsook lange termijn werken.
We helpen je graag! Neem gerust contact met ons op via klantenservice@wellvita.nl of bel ons op 020-26 23 600.
Je kunt je abonnement op elk moment aanpassen of pauzeren.
Voor veel vrouwen gaan een mooie huid en een mooie haardos samen om zich mooi te voelen - en de meesten beamen, dat ze veel tijd én geld besteden aan uiterlijke verzorging. Maar wat gebeurt er eigenlijk met uw huid en uw haar, wanneer u ouder wordt? En wat kunt u zelf doen om mooi en vol haar te houden - ook wanneer de leeftijd vordert?
De huid is het grootste orgaan van het lichaam, en heeft meerdere, verschillende functies - de allerbelangrijkste is het beschermen van uw lichaam tegen ongewenste bacteriën en andere micro-organismen. Ook speelt de huid een belangrijke rol bij het op peil houden van vocht in het lichaam en bij de lichaamswarmteregulatie; als u bevriest, trekken de bloedvaten in de huid samen om warm te blijven, en wanneer u het te warm heeft, zetten de bloedvaten uit zodat de warmte weg kan. Ook voor ons sociale leven heeft de huid een grote betekenis, deels in relatie tot aanraking, zoals handdrukken, knuffels of seksuele prikkels en deels in relatie tot ons uiterlijk en zelfbeeld.
De huid bestaat uit 3 lagen: epidermis (opperhuid), dermis (lederhuid) en subcutis (onderhuids bindweefsel). De epidermis is de buitenste laag van de huid. Ondanks zijn bescheiden dikte van slechts 0,1 mm, kan de opperhuid enorm lang meegaan. De epidermis is zo slim gerangschikt, dat deze dikker is op plekken met veel slijtage, wat o.a. handpalmen en voetzolen, en dunner op o.a. de oogleden. De opperhuid wordt voortdurend vernieuwd en er worden voortdurend nieuwe huidcellen gevormd, die naar de oppervlakte worden geduwd om uiteindelijk te worden afgewezen. In feite verwijderen we gedurende ons hele leven gemiddeld 18 kg dode huidcellen.
De dermis is de middelste laag van de huid - en ook de dikste van de drie huidlagen. In de lederhuid vind je zowel haarzakjes als talg- en zweetklieren. De elastische vezels van de huid (elastine) komen ook voor in de lederhuid, evenals de belangrijkste bouwsteen van de huid, collageen. Collageen heeft o.a. belang voor de structuur en elasticiteit van de huid en voor hoe snel wonden en beschadigingen aan de huid genezen.
De subcutis bestaat voornamelijk uit bindweefselcellen, die fungeren als vetophopingen. Naast dat het fungeert als opslagplaats voor overtollige energie, fungeert het onderhuidse weefsel ook als een beschermende laag rond botten en organen. Het is ook in het onderhuidse weefsel waar het vochtdepot van de huid wordt gevonden.
Eén van de duidelijkere tekenen, dat we ouder worden, is te zien in onze huid. Met het ouder worden kan onze huid er gevarieerder uitzien in zowel kleur als textuur - en vooral rimpels en afname van stevigheid zijn tekenen van veroudering, die voor velen hinderlijk zijn.
Rimpels; zorgelijke rimpels, lachrimpels, rimpels onder de ogen en rimpels op het voorhoofd - er zijn maar weinig vrouwen, die kunnen zeggen, dat ze geen rimpels hebben als ze de middelbare leeftijd hebben bereikt. Rimpels zijn een volledig natuurlijk teken van veroudering, dat optreedt wanneer de huid zijn elasticiteit verliest. Erfelijke aandoeningen spelen een belangrijke rol bij het ontstaan van rimpels, maar ook omgevingsfactoren, zoals bijv. roken en zonnebaden, hebben veel invloed op het ontstaan van rimpels.
Verslapte huid. Ca. 85% van alle volwassen vrouwen heeft in meer of mindere mate een verslapte huid. Naarmate we ouder worden, wordt dit meer zichtbaar. Dit komt deels doordat onze bloedcirculatie ondersteuning nodig heeft, en deels doordat onze eigen aanmaak van collageen afneemt.
Naarmate u ouder wordt, is het bijna onvermijdelijk dat het zichtbaar wordt op uw huid. Een ouder wordende huid en een mooie huid hoeven echter geen contrast te zijn. U kunt zelf veel doen om een mooie huid te behouden:
Het haar heeft een geweldige functie. Het maakt deel uit van onze identiteit en speelt een centrale rol in de tevredenheid - of het gebrek daaraan - die we voelen als we voor de spiegel staan. Op sommige plaatsen op het lichaam gaan we keihard voor een grote en volle haar, terwijl we op andere plaatsen alle middelen gebruiken om het haar (zo) volledig (mogelijk) te verwijderen.
Het haar groeit uit haarzakjes in de dermis, en een haar bestaat uit eiwitten, vocht, vetten, mineralen en pigment. De primaire functie van het haar is om het lichaam te beschermen - hoofdhaar beschermt tegen zonnestralen, terwijl wimpers en wenkbrauwen de ogen beschermen tegen vreemde voorwerpen. De rest van het lichaamshaar is bedoeld om warmte vast te houden. Onze haarkleur wordt bepaald door melanine, het pigment van het haar. De overgrote meerderheid van de wereldbevolking is donkerharig, een flink aantal procent is (van nature) blond en slechts één procent heeft natuurlijk rood haar.
Gedurende het hele leven vinden er veranderingen plaats in ons haar; de kleur verandert, de structuur verandert en de positie van het lichaam verandert. Veel mensen ervaren periodiek dat het haar dunner wordt en misschien meer versleten lijkt. Hier kunnen veel redenen voor zijn. Het is echter niet ongebruikelijk, dat vrouwen extra haar verliezen en dunner haar krijgen direct na een zwangerschap of wanneer ze ouder worden. Dun en versleten haar kan ook te wijten zijn aan andere factoren, zoals een streng dieet, heel hard trainen of een ongezond voedingspatroon. Wanneer u last heeft van periodes van haaruitval of dunner wordend haar, kan het een goed idee zijn om uw haar extra te voeden.
Een natuurlijk onderdeel van ouder worden is het vaker voorkomen van grijs haar. In feite zijn de haren helemaal niet grijs maar wit. Dit komt doordat melanine, dat het haar kleur geeft, uit de haarzakjes verdwijnt. Voor sommigen verschijnen de eerste grijze haren halverwege de dertig, terwijl anderen Abraham of Sarah moeten zien, voordat de grijze haren naar buiten gluren. Veel mensen kiezen ervoor om het eerste grijze haar met kleur te bedekken, maar de laatste jaren wordt het steeds populairder om het grijze haar te omarmen i.p.v. het te verbergen. Grijs haar heeft over het algemeen meer verzorging nodig dan haar met pigment. Enerzijds heeft het grijze haar een fijnere structuur en anderzijds produceert de hoofdhuid, met het ouder worden, minder olie waardoor het haar makkelijker uitdroogt.
De dagelijkse slijtage van het haar - en in onze gretigheid om ons haar er voller, gladder of verzorgder uit te laten zien, dragen we zelf actief bij aan de slijtage van het haar. Maar gelukkig zijn er verschillende dingen die u kunt doen om uw haar te beschermen tegen dagelijkse slijtage.
Veelvuldig haar wassen. Shampoo is in principe niet belastend voor het haar. Wanneer u uw haar wast, verwijdert u de vervuilende stoffen uit de omgeving en haarproducten. Maar de zeep verwijdert ook vet uit de cellen en bij te vaak wassen kan het het haar en de hoofdhuid beschadigen. Twee keer per week het haar wassen is een goed uitgangspunt. Misschien iets meer wanneer de hoofdhuid veel vet produceert - en minder indien u droog haar heeft.
UV-stralen van de zon. Zon is fijn... en goed voor veel dingen. Maar net zoals u te veel zon op uw huid kunt krijgen, geldt hetzelfde voor uw haar. Het haareiwit en de beschermende melanine worden langzaam afgebroken door de UV-straling. Licht haar wordt meer aangetast dan donker haar, en grijs of wit haar wordt het meest aangetast. Koop dus een mooie zonnehoed voor uzelf voor als de zon het hoogst aan de hemel staat.
Chemische blootstelling. Haarproducten kunnen chemicaliën bevatten, die het haar kunnen belasten. Hierbij is het natuurlijk belangrijk om voor de zachte varianten te gaan. Bovendien kan chloor een belasting zijn. Dus wanneer u vaak in het zwembad bent, is een goede badmuts een simpele en effectieve oplossing.
Styling met warmte. Stijltang, krultang en/of föhn! Wanneer het kapsel gemaakt moet worden zoals men wenst, dan maken deze hulpmiddelen vaak deel uit van de uitrusting. Te veel warmte slijt echter op het haar en daarom dienen de stylingtools met zorg worden gebruikt. Zet de föhn bijvoorbeeld op koude lucht, of bedenk of het haar een dagelijkse behandeling van de stijltang nodig heeft.
Borstels en haarelastieken. Er zijn veel verschillende soorten haarborstels en het is belangrijk dat u een haarborstel kiest die past bij uw haar en uw stylingbehoeften. Hier kan uw kapper een goede sparringspartner zijn. Wilt u een borstel, die extra zacht is voor het haar, dan kunt u beter kiezen voor één van wild zwijnhaar of één met nylon spikes en vermijd metalen borstels zoveel mogelijk. Vermijd ook haarelastieken met metalen verbindingen, omdat deze ervoor zorgen dat het haar breekt.
Gezond haar is beter bestand tegen alledaagse slijtage en daarom kan het een voordeel zijn om het haar van binnenuit te verzorgen met ingrediënten, die vitamines aan het haar toevoegen.