Bespaar 20% per keer
Profiteer van abonnementen op je favoriete producten en bespaar bij elke bestelling.
Ontvang ze gemakkelijk thuis, precies wanneer je ze nodig hebt.
Wellvita
Btw-nr: DK32782787(Denemarken)
Energivej 4
6700 Esbjerg
Denemarken
Tel: 020-26 23 600
E-mail: klantenservice@wellvita.nl
Overeenkomsten met Wellvita ApS worden in het Nederlands aangegaan.Wellvita levert niet naar De Nederlandse Antillen. Alle prijzen zijn vermeld in euro en zijn inclusief BTW en andere belastingen. Alle prijzen kunnen regelmatig worden bijgewerkt. Aan alle zendingen worden € 4,90 verzendkosten toegevoegd.Wellvita maakt gebruik van Nederlandse distributeurs en u kunt uw producten binnen 3 tot 6 werkdagen verwachten.
Als u uw bestelling niet binnen zeven werkdagen na uw bestelling heeft ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice op telefoonnummer 020 26 23 600 maandag t/m donderdag tussen 8 en 16 uur en vrijdag tussen 8 en 14.30 uur of per e-mail: klantenservice@wellvita.nl.
Bestellingen boven de € 90,- dienen telefonisch te worden besteld, aangezien deze door ons systeem kunnen worden afgewezen.
Het herhaalgemaak is een individueel aangepast herhaalgemak zonder bindingsperiode, opzegtermijn of aankoopverplichting.
Onze producten zijn verschillend samengesteld. Toch is het cruciaal dat het product regelmatig en over een langere periode ingenomen wordt, wanneer u de optimale baat wilt ervaren van het product, dat u heeft met herhaalgemak.
De periode, die u nodig heeft om deze optimale baat te kunnen ervaren, kan van product tot product verschillen. Onze ervaring leert ons, dat de grootste tevredenheid wordt bereikt als men erin slaagt het product regelmatig en over een langere periode inneemt.
Tijdens het abonnement zullen wij daarom - als onderdeel van onze service - telefonisch en/of per
e-mail contact met u opnemen om u te ondersteunen bij het gebruik van het product.
De producten van Wellvita voldoen aan de eisen van de Nederlandse autoriteiten. Wellvita aanvaardt productaansprakelijkheid jegens u in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving.
De aansprakelijkheid van Wellvita voor alle claims is beperkt tot een bedrag dat overeenkomt met de prijs van het product, dat u heeft gekocht.
U moet 18 jaar zijn om bij ons te kunnen winkelen. Het kennismakingsaanbod geldt alleen voor nieuwe klanten. Volgende bestellingen worden tegen de normale prijs gefactureerd.
Bij het uitvoeren van een online bankpas/creditcardbetaling kan uw bank u vragen om uw identiteit te bevestigen met behulp van het 3D Secure-proces.
Wij garanderen, dat uw gegevens vertrouwelijk worden behandeld. Alle informatie wordt beveiligd verstuurd.
Zodra de transactie is verwerkt, wordt het betreffende bedrag gereserveerd op uw rekening. En zult u een orderbevestiging ontvangen per e-mail. Het bedrag wordt van uw rekening gehaald, zodra we uw bestelling versturen.
Wanneer de betaling niet geaccepteerd wordt, zal de bestelling geannuleerd worden. Neemt u contact op met uw bank of met uw (kaart)uitgever, mocht u daarover vragen hebben.Wanneer er een fout optreedt, of de betaling wordt afgebroken, zal de bestelling niet verwerkt worden. Twijfelt u of de bestelling verwerkt is, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze partner Klarna is een vertrouwde betalingsprovider, die flexibele winkel- en winkelervaringen biedt aan consumenten over de hele wereld. Welke opties ze bieden, staat op hun website vermeld. Volg gewoon de instructies, die u ontvangt bij het voltooien van uw aankoop.
Wanneer u kiest voor betaling met bankpas/creditcard of Klarna, in verband met uw online bestelling, geeft u gelijktijdig toestemming, dat wij toekomstige bedragen automatisch van de opgegeven rekening mogen afschrijven. We trekken het bedrag af op dezelfde dag, dat we de levering naar het door u opgegeven adres verzenden.Wij wijzen u erop, dat in het geval van betaling waarbij gebruik wordt gemaakt van een bankoverschrijving, er geen dekking is via de bezwaarregeling.
Uw betalingsovereenkomst stopt automatisch zodra u uw herhaalgemak op het product/de producten opzegt. Dit betekent, dat u niets anders hoeft te doen dan uw levering te beëindigen - met deze actie vervalt de betalingsovereenkomst.
Opzeggen van uw herhaalgemak.
Wanneer u telefonisch bij Wellvita bestelt, sturen we een factuur mee met uw levering og heeft u 21 dagen, vanaf de verzenddatum, om de betaling te verzorgen.
U kunt uw herhaalgemak(ken) beheren en uw factuur betalen via overschrijving of hier op de website.
De producten blijven eigendom van Wellvita, totdat deze volledig zijn betaald.
Bij ontbrekende betaling sturen wij u
Wanneer u een e-mailadres heeft opgegeven, worden de eerste twee, herinnering/aanmaning, per e-mail verzonden, de 3e en laatste, het incassobericht, wordt per brief verzonden. Voor het incassobericht worden er aanmaningskosten van € 10, – in rekening gebracht in overeenstemming met de Nederlandse wetgeving. Indien we uw betaling niet op het vervaldatum van het incassobericht hebben geregistreerd, wordt de zaak overgedragen aan het incassobureau, wat extra aanmaningskosten voor u met zich meebrengt.
Geen binding. U kunt uw abonnement stopzetten wanneer u maar wilt.
Het stopzetten kan worden gedaan via de onderstaande link of door contact op te nemen met Wellvita op telefoonnummer 020 26 23 600.
Klik hier om uw herhaalgemak te hervatten/uit te stellen/stop te zetten.
Wanneer u de 2e of latere leveringen terugstuurt van een product, dat via herhaalgemak is besteld, heeft Wellvita al kosten voor behandeling en verzending gehad, en ontvangt u daarom een factuur van € 9,80 voor administratie en verzending.
Bij het kopen/bestellen van voedingssupplementen via Wellvita's herhaalgemak, heeft u een herroepingsrecht van 14 dagen bij de eerste levering.
Bij herhaalgemak vallen daaropvolgende leveringen niet onder het herroepingsrecht. Als u uw abonnementsovereenkomst wilt uitstellen of stopzetten, dient u Wellvita hiervan op de hoogte stellen, zodat we weten dat we de verzending naar u moeten stoppen.
U kunt uw herhaalgemak stopzetten door contact op te nemen met de klantenservice op telefoonnummer 020 26 23 600 of via www.wellvita.nl.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u uw product heeft ontvangen of het laatste product in fysiek bezit krijgt in het geval van een overeenkomst over meerdere producten, die in één bestelling worden besteld en die afzonderlijk worden geleverd.
U dient ons binnen 14 dagen na ontvangst laten weten dat u uw aankoop wilt annuleren.
De kennisgeving moet worden gedaan per e-mail naar: klantenservice@wellvita.nl, telefonisch op: 020 26 23 600 of door gebruik te maken van het standaard herroepingsformulier (hier afdrukken).
In uw bericht dient u ons duidelijk te maken, dat u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht.
Wellvita
Hullenbergweg 278-308
1101 BV Amsterdam
U dient de factuur (of andere documentatie voor uw aankoop bij ons) mee te sturen, wanneer u het product terugstuurt. Zorg er bij het retourneren voor, dat de goederen goed zijn verpakt. U bent verantwoordelijk voor de goederen, totdat wij de geretourneerde producten hebben ontvangen en goedgekeurd. Bewaar daarom het verzendbewijs en eventueel het track en trace nummer.
U dient de kosten voor het terugsturen van het product zelf te betalen, indien u spijt van uw aankoop heeft. Let op! Wij aanvaarden geen pakketten die onder rembours worden verzonden of pakketten, die bij het afhaalpunt moeten worden afgehaald.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zullen we alle betalingen die we van u hebben ontvangen, inclusief onze bezorgkosten voor het verzenden van het pakket naar u, terugbetalen, zonder onnodige vertraging en in ieder geval binnen 14 dagen na de datum waarop we uw pakket hebben ontvangen. Terugbetalingen vinden plaats via bankoverschrijving. Let op! U kunt uw aankoopbedrag geheel of gedeeltelijk verliezen. Dit gebeurt als de waarde van het product is verminderd omdat: U de verzegeling heeft verbroken/het product in gebruik heeft genomen Het is beschadigd, terwijl u er de verantwoordelijkheid voor had U het product op een andere manier heeft behandeld dan nodig was om de aard van de goederen, hun eigenschappen en de manier waarop ze werken te kunnen bepalen U de beperkingen in het herroepingsrecht die voortvloeien uit verzegeling, producttype etc. niet heeft gevolgd.
De defecten- en klachtenregels van de wet Koop op Afstand zijn van toepassing. U heeft 24 maanden het recht om een klacht in te dienen. Het klachtrecht houdt in dat indien het product defect is, u het kunt laten ruilen of uw geld terug kunt krijgen, afhankelijk van de specifieke situatie. Het klachtrecht wordt beperkt door de natuurlijke houdbaarheid van het product. U moet zo snel mogelijk een klacht indienen, nadat u een fout/defect heeft ontdekt. Neem contact op met de klantenservice via klantenservice@wellvita.nl of telefonisch op 020-26 23 600. U kunt ook dit klachtenformulier gebruiken (hier afdrukken).
Wanneer de klacht gerechtvaardigd is, zullen we uiteraard uw verzendkosten terugbetalen om het product naar ons terug te sturen, volgens de huidige prijzen van PostNL. Als de klacht niet terecht is, komen alle verzendkosten voor uw rekening.
Vergeet niet, dat het artikel altijd in een passende verpakking moet worden verzonden en om een verzendbewijs voor de verzending te krijgen. U bent verantwoordelijk voor het pakket/de goederen totdat wij ze hebben ontvangen. Bewaar daarom het verzendbewijs inclusief informatie over de verzendkosten en eventueel het track en trace nummer. Wij ontvangen geen pakketten/brieven die onder rembours worden verzonden of pakketten, die bij het afhaalpunt moeten worden afgehaald.
Wellvita kan deze aankoopvoorwaarden eenzijdig wijzigen. Wijzigingen worden pas van kracht 14 dagen nadat u de gewijzigde algemene voorwaarden heeft ontvangen, hetzij d.m.v. een levering of per post of e-mail.
Indien het ons niet lukt om een oplossing te vinden, kunt u uw klacht richten aan:
De Geschillencommissie
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
www.degeschillencommissie.nl
Als u een consument bent die in een ander EU-land woont, kunt u hier een klacht indienen bij het online geschillenbeslechting van de Europese Commissie: http://ec.europa.eu/odr
Wanneer u een product op de website koopt, verzamelen we informatie over u. Dit betreft naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer, informatie over welke producten u koopt en eventueel heeft geretourneerd. De informatie wordt verzameld om de producten bij u te kunnen bezorgen. Zie het privacybeleid van Wellvita voor meer informatie (zie hier).
(Dit formulier dient alleen ingevuld en teruggestuurd te worden indien u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht).
Aan:
Wellvita
Hullenbergweg 278-308
1101 BV Amsterdam
E-mail: klantenservice@wellvita.nl
Ik deel u hierbij mede, dat ik het herroepingsrecht wil uitoefenen in verband met mijn koopovereenkomst van de volgende goederen/diensten:
______________________________________________________________________________________
Bestelt op: _______________________________
Ontvangen op: _______________________________
Naam consument: ______________________________________________________________________
Klantnummer consument: ______________________________________________________________
Adres consument: ___________________________________________________________________
Handtekening consument: _________________________________________
Datum: _________________ (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend))
Naar boven
Profiteer van abonnementen op je favoriete producten en bespaar bij elke bestelling.
Ontvang ze gemakkelijk thuis, precies wanneer je ze nodig hebt.
Bij Wellvita zijn we trots op het goede effect van onze producten. Ze werken voor de meeste mensen - daarom geven we compensatie aan degenen die na 3 maanden gebruik niet het gewenste effect ervaren. Met onze tevredenheidsgarantie krijgt u de mogelijkheid om een nieuw voedingssupplement met €10 korting uit te proberen, zodat u een product kunt vinden dat bij u past. De garantie geldt voor al onze supplementen. Zowel producten die op korte alsook lange termijn werken.
We helpen je graag! Neem gerust contact met ons op via klantenservice@wellvita.nl of bel ons op 020-26 23 600.
Je kunt je abonnement op elk moment aanpassen of pauzeren.
Hoe kunnen wij helpen? We staan voor u klaar.
Hier vindt u veelgestelde vragen.
Bel ons! We zitten klaar van maandag tot donderdag van 08:00 tem. 16:00 en vrijdag van 08:00 tem. 14:30.
Herhaalgemak betekent dat u automatisch een nieuwe levering van uw supplement ontvang, voordat uw voorraad opraakt. Met herhaalgemak hebben we het gemakkelijker gemaakt voor u; op die manier kunt u het dagelijks blijven gebruiken, zonder dat u elke keer zelf hoeft te bestellen. Met deze service loopt u niet het risico, dat uw tabletten opraken.
Om een goede service te kunnen bieden is het belangrijk, dat u ons ervan op de hoogte stelt wanneer u een aangepaste dosering gebruikt. Wij verzoeken u vriendelijk om onze klantenservice te bellen, zodat onze medewerkers uw herhaalgemak kunnen aanpassen aan uw wensen en behoefte.
Ja natuurlijk. Mocht u deze eerder wensen te ontvangen, bijvoorbeeld als u op vakantie gaat, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Onze medewerkers van de klantenservice kunnen dit voor u regelen. We moeten echter rekening houden met onze levertijd, namelijk 3-6 werkdagen.
U kunt uw herhaalgemak eenvoudig opzeggen via de website, op Mijn Wellvita. Of u kunt onze klantenservice bellen op tel: 020-26 23 600.
Jazeker, u kunt uw herhaalgemak wijzigen. Bel naar onze klantenservice op tel: 020 - 26 23 600, daar kunnen ze uw herhaalgemak aanpassen aan uw wensen.
Ja, u kunt zoveel herhaalgemakken krijgen als u wilt.
De levertijd is tussen 3-6 werkdagen. Wij verzenden doorgaans dezelfde werkdag, als de bestelling voor 12.30 uur 's middags is geplaatst. Als u later bestelt, of in het weekend en op feestdagen, sturen we de bestelling de eerstvolgende werkdag.
Ja, de verzendkosten bedragen € 4,90.
Het spijt ons te horen, dat u uw pakket niet binnen de beloofde dagen heeft ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice op 020-26 23 600 of e-mail: klantenservice@wellvita.nl en we zullen contact opnemen met de distributeur om de fout zo snel mogelijk verhelpen.
Ja, u ontvangt een E-mail met het trackingnummer, wanneer uw bestelling wordt verzonden. U kunt dit gebruiken om uw pakket te volgen op de website van de distributeur. Dit geldt echter enkel voor de eerste levering.
Waarschijnlijk niets, als u de E-mail net heeft ontvangen, moet u wachten tot de distributeur het pakket scant. Wacht a.u.b. en probeer het later opnieuw.Als het nog steeds niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice en we zullen proberen het met de distributeur te regelen. U kunt ons bellen op 020-26 23 600. Track&Trace geldt enkel bij de eerste levering.
Jazeker, u hoeft alleen maar even contact op te nemen met onze klantenservice, zodat u samen een passende levering kunt afspreken.
De levering hangt af van het moment van bestellen en welk product u heeft besteld. Maar neemt u contact op met onze klantenservice, zodat u samen een goed passende levering kunt afspreken.
Jazeker, wanneer u graag uw bestelling op een ander adres bezorgd wil krijgen, ook al is het voor een korte periode zoals vakantie, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Dan kan het leveringsadres aangepast worden.
Uw volgende levering hangt af van of u een product heeft met een interval van 30 of 60 dagen. We versturen altijd een paar dagen voor de vorige verzending op zou zijn. Zo komt u niet zonder tabletten te zitten.
Geen probeem, neem a.u.b. contact op met onze klantenservice. Zij kunnen de herhaling aanpassen aan uw wensen.
U kunt direct met CreditCard betalen op onze site. We accepteren Visa, MasterCard, DinersClub, Discover of Maestro. Indien u wenst hebben we ook Klarna, Google Pay of PayPal. Natuurlijk kan u ook achteraf met factuur betalen of via een overschrijving.
We accepteren de volgende kaarttypes: Visa, MasterCard, DinersClub, Discover of Maestro; alsook Klarna, Google Pay of PayPal. Natuurlijk kan u ook achteraf met factuur betalen of via een overschrijving.
Ja, bij een onlinebestelling kunt u kiezen of u wilt betalen met Klarna, of dat u een factuur ontvangt met uw levering.
Wanneer u ervoor kiest om uw bestelling te plaatsen door onze klantenservice te bellen, sturen zij u een betalingslink per e-mail, die u kunt gebruiken om uw bestelling te betalen.
Wanneer u kiest om met Paypal te betalen, wordt u door de betaling heen begeleid.
Wanneer u kiest om met Klarna te betalen, wordt u door de betaling heen begeleid.
Jazeker, u dient uw eigen bank opdracht te geven om een automatisch incasso aan te maken.
Het te betalen bedrag wordt afgeschreven, zodra we uw levering hebben verzonden.
Het spijt ons te horen dat u een verkeerd product heeft ontvangen. Neem a.u.b. contact op met onze klantenservice op 020-26 23 600 of e-mail: klantenservice@wellvita.nl en we zullen de fout zo snel mogelijk verhelpen.
U heeft altijd 14 dagen de tijd om uw eerste aankoop van een product te annuleren. Neem contact op met onze klantenservice voor verdere instructies.
Wanneer u de eerste levering van een product, met herhaalgemak, wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice op tel 020 - 26 23 600. U kunt uw producten versturen naar: Wellvita, Hullenbergweg 278-308, 1101 BV Amsterdam. Retourzendingen worden niet afgehaald bij een afhaalpunt. Zendingen onder rembours worden niet geaccepteerd. Gebruik bij voorkeur PostNL. Let op: er is geen retourrecht bij 2e of de volgende leveringen van een product besteld met herhaalgemak.
Ja, u moet betalen voor het terugsturen en u moet ook het bonnetje bewaren. Het is uw bewijs dat het artikel is teruggestuurd. Het is mogelijk, dat wij u vragen om dit retourbewijs. De retourzending is uw verantwoordelijkheid. Als u de eerste levering van een product, besteld met herhaalgemak, wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice op tel 020 - 26 23 600. Let op: er is geen retourrecht bij 2e of de volgende leveringen van een product besteld met herhaalgemak.
Het spijt ons te horen dat u een verkeerd product heeft ontvangen. Neem a.u.b. contact op met onze klantenservice op 020-26 23 600 of e-mail: klantenservice@wellvita.nl en we zullen de fout zo snel mogelijk verhelpen.
Supplementen bevatten meestal iets dat men in het algemeen ook via voeding binnen zou kunnen krijgen . De meeste mensen kunnen supplementen zonder problemen verdragen, maar enkelen zijn overgevoelig voor bepaalde voedingsmiddelen, en als u een probleem van deze aard heeft, moet u voorzichtig zijn. In de ingrediëntenlijst staat alles vermeld, wat het product bevat.
Wanneer u twijfelt of uw medicatie past bij het voedingssupplement dat u wilt gaan gebruiken, is het altijd een goed idee om contact met uw arts op te nemen.
Ja, de tabletten kunnen in tweeën worden gedeeld of fijngemaakt. Sommige tabletten hebben een coating, die de smaak maskeert, dus het product kan sterk smaken (bijvoorbeeld naar gember) als u de tabletten doormidden breekt. Als u moeite heeft om de tablet in zijn geheel door te slikken, kunt u proberen de tablet door te slikken met iets dat een dikkere consistentie heeft dan water - bijv. yoghurt of een smoothie.
Als er een advies staat op het product, volg dit dan op. Zo niet, dan is het niet van belang - het belangrijkste is, dat u eraan denkt om het product elke dag in te nemen.
We raden een overdosering van voedingsstoffen af, maar veel vitamines zijn in water oplosbaar en verdwijnen snel uit het lichaam. Een overdosering op korte termijn is zelden een probleem. Als u ouder bent dan 65 jaar, mag u niet meer dan 0,5 mg mangaan binnenkrijgen, en mogen vitamine A en zink ook niet te veel worden ingenomen gedurende een lange periode. Als u twijfelt over uw combinatie van producten, geven wij u graag advies hierover.
De ingrediëntenlijst wijst alle ingrediënten - in principe gebruiken wij geen lactose in onze producten.
Tenzij er noten of "sporen van noten" op de ingrediëntenlijst staat, zitten er geen noten in onze producten. In principe gebruiken wij geen noten in de producten.
Alle ingrediënten worden in de ingrediëntenlijst vermeld en als er geen gluten of graanproducten in de lijst staan, zit er niets in. In principe gebruiken bij geen gluten in onze producten, maar controleer of u het kunt verdragen of niet. LET OP: mensen met een zeer gevoelige allergie, kunnen mogelijk reageren op maltodextrine.
Het kost tijd om te kunnen ervaren of je een gunstig effect hebt van een voedingssupplement. Dit komt langzamerhand in de loop van de tijd. Gemiddeld kan het tot ongeveer 12 weken duren voordat u het optimale effect kunt ervaren.
Als u advies nodig heeft, een vraag heeft, of om een andere reden contact met ons wilt opnemen, kunt u onze klantenservice bellen op 020-26 23 600 tijdens de openingstijden, maandag-donderdag 8:00-16:00 uur en vrijdag 8:00-14:30 uur, of u kunt ons bereiken via e-mail: klantenservice@wellvita.nl.
Onze klantenservice is geopend maandag-donderdag van 8:00-16:00 uur en vrijdag van 8:00-14:30 uur. Als u buiten de openingstijden contact met ons wilt opnemen, kunt u ons een e-mail sturen op: klantenservice@wellvita.nl en we nemen de eerstvolgende werkdag contact met u op.
Nee, u kunt onze producten alleen vinden en kopen op onze website. Door rechtstreeks aan onze klanten te verkopen via onze website, kunnen we u een betere prijs bieden, omdat we dure tussenpersonen hebben verwijderd.
U kunt rechtstreeks op onze website bestellen of u kunt telefonisch bestellen bij onze klantenservice door te bellen op 020-26 23 600.
U kunt dat makkelijk doen door op de link "Nieuwsbrief afmelden" onderaan in elke nieuwsbrief te klikken en de instructies te volgen. U kunt ook afmelden via de website of door contact op te nemen met onze klantenservice - daar kunnen we u ook helpen.
Sommige van de e-mails die we sturen, worden automatisch gegenereerd, dat wil zeggen "no-reply"-e-mails. Deze kunnen daarom niet worden beantwoord. In plaats daarvan kunt u mailen naar: klantenservice@wellvita.nl