Vragen en antwoorden

Hoe kunnen wij helpen? We staan voor u klaar.
Hier vindt u veelgestelde vragen.
Bel ons! We zitten klaar van maandag tot donderdag van 08:00 tem. 16:00 en vrijdag van 08:00 tem. 14:30.

Herhaalgemak

  • Wat is herhaalgemak?

    Herhaalgemak betekent dat u automatisch een nieuwe levering van uw supplement ontvang, voordat uw voorraad opraakt. Met herhaalgemak hebben we het gemakkelijker gemaakt voor u; op die manier kunt u het dagelijks blijven gebruiken, zonder dat u elke keer zelf hoeft te bestellen. Met deze service loopt u niet het risico, dat uw tabletten opraken.

  • Ik heb te veel/ te weinig tabletten thuis. Wat kan ik eraan doen?

    Om een goede service te kunnen bieden is het belangrijk, dat u ons ervan op de hoogte stelt wanneer u een aangepaste dosering gebruikt. Wij verzoeken u vriendelijk om onze klantenservice te bellen, zodat onze medewerkers uw herhaalgemak kunnen aanpassen aan uw wensen en behoefte.

  • Kan ik mijn levering/producten eerder ontvangen?

    Ja natuurlijk. Mocht u deze eerder wensen te ontvangen, bijvoorbeeld als u op vakantie gaat, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Onze medewerkers van de klantenservice kunnen dit voor u regelen. We moeten echter rekening houden met onze levertijd, namelijk 3-6 werkdagen.

  • Hoe kan ik mijn herhaalgemak opzeggen?

    U kunt uw herhaalgemak eenvoudig opzeggen via de website, op Mijn Wellvita. Of u kunt onze klantenservice bellen op tel: 020-26 23 600.

  • Kan ik mijn herhaalgemak wijzigen?

    Jazeker, u kunt uw herhaalgemak wijzigen. Bel naar onze klantenservice op tel: 020 - 26 23 600, daar kunnen ze uw herhaalgemak aanpassen aan uw wensen.

  • Kan ik meerdere herhaalgemakken tegelijk hebben?

    Ja, u kunt zoveel herhaalgemakken krijgen als u wilt.

Levering

  • Hoe lang is de levertijd?

    De levertijd is tussen 3-6 werkdagen. Wij verzenden doorgaans dezelfde werkdag, als de bestelling voor 12.30 uur 's middags is geplaatst. Als u later bestelt, of in het weekend en op feestdagen, sturen we de bestelling de eerstvolgende werkdag.

  • Moet ik de verzendkosten betalen?

    Ja, de verzendkosten bedragen € 4,90.

  • Ik heb mijn pakket na 6 dagen nog steeds niet ontvangen. Wat moet ik doen?

    Het spijt ons te horen, dat u uw pakket niet binnen de beloofde dagen heeft ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice op 020-26 23 600 of e-mail: klantenservice@wellvita.nl en we zullen contact opnemen met de distributeur om de fout zo snel mogelijk verhelpen.

  • Kan ik mijn pakket traceren?

    Ja, u ontvangt een E-mail met het trackingnummer, wanneer uw bestelling wordt verzonden. U kunt dit gebruiken om uw pakket te volgen op de website van de distributeur. Dit geldt echter enkel voor de eerste levering.

  • Het Track&Trace-nummer werkt niet. Wat is er mis?

    Waarschijnlijk niets, als u de E-mail net heeft ontvangen, moet u wachten tot de distributeur het pakket scant. Wacht a.u.b. en probeer het later opnieuw.Als het nog steeds niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice en we zullen proberen het met de distributeur te regelen. U kunt ons bellen op 020-26 23 600. Track&Trace geldt enkel bij de eerste levering. 

  • Ik heb meerdere producten van jullie, kunnen deze ook samen verzonden worden?

    Jazeker, u hoeft alleen maar even contact op te nemen met onze klantenservice, zodat u samen een passende levering kunt afspreken.

  • Waarom worden mijn producten niet samen verstuurd?

    De levering hangt af van het moment van bestellen en welk product u heeft besteld. Maar neemt u contact op met onze klantenservice, zodat u samen een goed passende levering kunt afspreken.

  • Kunt u op een ander adres leveren?

    Jazeker, wanneer u graag uw bestelling op een ander adres bezorgd wil krijgen, ook al is het voor een korte periode zoals vakantie, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Dan kan het leveringsadres aangepast worden.

  • Wanneer krijg ik mijn volgende levering?

    Uw volgende levering hangt af van of u een product heeft met een interval van 30 of 60 dagen. We versturen altijd een paar dagen voor de vorige verzending op zou zijn. Zo komt u niet zonder tabletten te zitten.

  • Ik krijg mijn levering te snel?

    Geen probeem, neem a.u.b. contact op met onze klantenservice. Zij kunnen de herhaling aanpassen aan uw wensen.

Betalen

  • Hoe kan ik betalen?

    U kunt direct met CreditCard betalen op onze site. We accepteren Visa, MasterCard, DinersClub, Discover of Maestro. Indien u wenst hebben we ook Klarna, Google Pay of PayPal. Natuurlijk kan u ook achteraf met factuur betalen of via een overschrijving.

  • Met welke creditcard kan ik betalen?

    We accepteren de volgende kaarttypes: Visa, MasterCard, DinersClub, Discover of Maestro; alsook Klarna, Google Pay of PayPal. Natuurlijk kan u ook achteraf met factuur betalen of via een overschrijving.

  • Is het mogelijk, dat ik mijn levering betaal ná ontvangst?

    Ja, bij een onlinebestelling kunt u kiezen of u wilt betalen met Klarna, of dat u een factuur ontvangt met uw levering.

  • Hoe kan ik betalen wanneer ik via de telefoon bestel?

    Wanneer u ervoor kiest om uw bestelling te plaatsen door onze klantenservice te bellen, sturen zij u een betalingslink per e-mail, die u kunt gebruiken om uw bestelling te betalen.

  • Hoe betaal ik met PayPal?

    Wanneer u kiest om met Paypal te betalen, wordt u door de betaling heen begeleid.

  • Hoe betaal ik met Klarna?

    Wanneer u kiest om met Klarna te betalen, wordt u door de betaling heen begeleid.

  • Kan ik een betalingsafspraak (automatisch incasso) aanmaken?

    Jazeker, u dient uw eigen bank opdracht te geven om een automatisch incasso aan te maken.

  • Wanneer wordt het bedrag van mijn rekening afgeschreven?

    Het te betalen bedrag wordt afgeschreven, zodra we uw levering hebben verzonden.

Retour

  • Ik heb een verkeerd product ontvangen, hoe kan ik het terugsturen?

    Het spijt ons te horen dat u een verkeerd product heeft ontvangen. Neem a.u.b. contact op met onze klantenservice op 020-26 23 600 of e-mail: klantenservice@wellvita.nl en we zullen de fout zo snel mogelijk verhelpen.

  • Ik heb spijt van mijn aankoop. Wat kan ik doen?

    U heeft altijd 14 dagen de tijd om uw eerste aankoop van een product te annuleren. Neem contact op met onze klantenservice voor verdere instructies.

  • Ik wil mijn pakket retourneren. Hoe kan ik dat doen?

    Wanneer u de eerste levering van een product, met herhaalgemak, wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice op tel 020 - 26 23 600. U kunt uw producten versturen naar: Wellvita, Hullenbergweg 278-308, 1101 BV Amsterdam. Retourzendingen worden niet afgehaald bij een afhaalpunt. Zendingen onder rembours worden niet geaccepteerd. Gebruik bij voorkeur PostNL. Let op: er is geen retourrecht bij 2e of de volgende leveringen van een product besteld met herhaalgemak.

  • Moet ik betalen voor het retourneren?

    Ja, u moet betalen voor het terugsturen en u moet ook het bonnetje bewaren. Het is uw bewijs dat het artikel is teruggestuurd. Het is mogelijk, dat wij u vragen om dit retourbewijs. De retourzending is uw verantwoordelijkheid. Als u de eerste levering van een product, besteld met herhaalgemak, wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice op tel 020 - 26 23 600. Let op: er is geen retourrecht bij 2e of de volgende leveringen van een product besteld met herhaalgemak.

Producten

  • Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat moet ik doen?

    Het spijt ons te horen dat u een verkeerd product heeft ontvangen. Neem a.u.b. contact op met onze klantenservice op 020-26 23 600 of e-mail: klantenservice@wellvita.nl en we zullen de fout zo snel mogelijk verhelpen.

  • Kan iedereen de producten verdragen?

    Supplementen bevatten meestal iets dat men in het algemeen ook via voeding binnen zou kunnen krijgen . De meeste mensen kunnen supplementen zonder problemen verdragen, maar enkelen zijn overgevoelig voor bepaalde voedingsmiddelen, en als u een probleem van deze aard heeft, moet u voorzichtig zijn. In de ingrediëntenlijst staat alles vermeld, wat het product bevat.

  • Mag ik jullie supplementen gelijktijdig met mijn medicijnen gebruiken?

    Wanneer u twijfelt of uw medicatie past bij het voedingssupplement dat u wilt gaan gebruiken, is het altijd een goed idee om contact met uw arts op te nemen.

  • Kan ik de tabletten door midden breken?

    Ja, de tabletten kunnen in tweeën worden gedeeld of fijngemaakt. Sommige tabletten hebben een coating, die de smaak maskeert, dus het product kan sterk smaken (bijvoorbeeld naar gember) als u de tabletten doormidden breekt. Als u moeite heeft om de tablet in zijn geheel door te slikken, kunt u proberen de tablet door te slikken met iets dat een dikkere consistentie heeft dan water - bijv. yoghurt of een smoothie.

  • Wanneer moet ik mijn voedingssupplement innemen?

    Als er een advies staat op het product, volg dit dan op. Zo niet, dan is het niet van belang - het belangrijkste is, dat u eraan denkt om het product elke dag in te nemen.

  • Kan ik te veel vitamines innemen?

    We raden een overdosering van voedingsstoffen af, maar veel vitamines zijn in water oplosbaar en verdwijnen snel uit het lichaam. Een overdosering op korte termijn is zelden een probleem. Als u ouder bent dan 65 jaar, mag u niet meer dan 0,5 mg mangaan binnenkrijgen, en mogen vitamine A en zink ook niet te veel worden ingenomen gedurende een lange periode. Als u twijfelt over uw combinatie van producten, geven wij u graag advies hierover.

  • Zit er lactose in de producten?

    De ingrediëntenlijst wijst alle ingrediënten - in principe gebruiken wij geen lactose in onze producten.

  • Kunnen er sporen van noten in de producten zitten?

    Tenzij er noten of "sporen van noten" op de ingrediëntenlijst staat, zitten er geen noten in onze producten. In principe gebruiken wij geen noten in de producten.

  • Zit er gluten in de producten?

    Alle ingrediënten worden in de ingrediëntenlijst vermeld en als er geen gluten of graanproducten in de lijst staan, zit er niets in. In principe gebruiken bij geen gluten in onze producten, maar controleer of u het kunt verdragen of niet. LET OP: mensen met een zeer gevoelige allergie, kunnen mogelijk reageren op maltodextrine.

  • Wanneer kan ik een werking van mijn product verwachten?

    Het kost tijd om te kunnen ervaren of je een gunstig effect hebt van een voedingssupplement. Dit komt langzamerhand in de loop van de tijd. Gemiddeld kan het tot ongeveer 12 weken duren voordat u het optimale effect kunt ervaren. 

Overige

  • Hoe kan ik contact opnemen met Wellvita?

    Als u advies nodig heeft, een vraag heeft, of om een andere reden contact met ons wilt opnemen, kunt u onze klantenservice bellen op 020-26 23 600 tijdens de openingstijden, maandag-donderdag 8:00-16:00 uur en vrijdag 8:00-14:30 uur, of u kunt ons bereiken via e-mail: klantenservice@wellvita.nl.

  • Wat zijn jullie openingstijden?

    Onze klantenservice is geopend maandag-donderdag van 8:00-16:00 uur en vrijdag van 8:00-14:30 uur. Als u buiten de openingstijden contact met ons wilt opnemen, kunt u ons een e-mail sturen op: klantenservice@wellvita.nl en we nemen de eerstvolgende werkdag contact met u op.

  • Kan ik Wellvita's producten in fysieke winkels kopen?

    Nee, u kunt onze producten alleen vinden en kopen op onze website. Door rechtstreeks aan onze klanten te verkopen via onze website, kunnen we u een betere prijs bieden, omdat we dure tussenpersonen hebben verwijderd.

  • Hoe kan ik bestellen?

    U kunt rechtstreeks op onze website bestellen of u kunt telefonisch bestellen bij onze klantenservice door te bellen op 020-26 23 600.

  • Hoe kan ik me afmelden van de nieuwsbrief?

    U kunt dat makkelijk doen door op de link "Nieuwsbrief afmelden" onderaan in elke nieuwsbrief te klikken en de instructies te volgen. U kunt ook afmelden via de website of door contact op te nemen met onze klantenservice - daar kunnen we u ook helpen.

  • Waarom kan ik de e-mails, die ik van Wellvita ontvang, niet beantwoorden?

    Sommige van de e-mails die we sturen, worden automatisch gegenereerd, dat wil zeggen "no-reply"-e-mails. Deze kunnen daarom niet worden beantwoord. In plaats daarvan kunt u mailen naar: klantenservice@wellvita.nl