Bespaar 20% per keer
Profiteer van abonnementen op je favoriete producten en bespaar bij elke bestelling.
Ontvang ze gemakkelijk thuis, precies wanneer je ze nodig hebt.
Wellvita
Btw-nr: DK32782787(Denemarken)
Energivej 4
6700 Esbjerg
Denemarken
Tel: 020-26 23 600
E-mail: klantenservice@wellvita.nl
Overeenkomsten met Wellvita ApS worden in het Nederlands aangegaan.Wellvita levert niet naar De Nederlandse Antillen. Alle prijzen zijn vermeld in euro en zijn inclusief BTW en andere belastingen. Alle prijzen kunnen regelmatig worden bijgewerkt. Aan alle zendingen worden € 4,90 verzendkosten toegevoegd.Wellvita maakt gebruik van Nederlandse distributeurs en u kunt uw producten binnen 3 tot 6 werkdagen verwachten.
Als u uw bestelling niet binnen zeven werkdagen na uw bestelling heeft ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice op telefoonnummer 020 26 23 600 maandag t/m donderdag tussen 8 en 16 uur en vrijdag tussen 8 en 14.30 uur of per e-mail: klantenservice@wellvita.nl.
Bestellingen boven de € 90,- dienen telefonisch te worden besteld, aangezien deze door ons systeem kunnen worden afgewezen.
Het herhaalgemaak is een individueel aangepast herhaalgemak zonder bindingsperiode, opzegtermijn of aankoopverplichting.
Onze producten zijn verschillend samengesteld. Toch is het cruciaal dat het product regelmatig en over een langere periode ingenomen wordt, wanneer u de optimale baat wilt ervaren van het product, dat u heeft met herhaalgemak.
De periode, die u nodig heeft om deze optimale baat te kunnen ervaren, kan van product tot product verschillen. Onze ervaring leert ons, dat de grootste tevredenheid wordt bereikt als men erin slaagt het product regelmatig en over een langere periode inneemt.
Tijdens het abonnement zullen wij daarom - als onderdeel van onze service - telefonisch en/of per
e-mail contact met u opnemen om u te ondersteunen bij het gebruik van het product.
De producten van Wellvita voldoen aan de eisen van de Nederlandse autoriteiten. Wellvita aanvaardt productaansprakelijkheid jegens u in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving.
De aansprakelijkheid van Wellvita voor alle claims is beperkt tot een bedrag dat overeenkomt met de prijs van het product, dat u heeft gekocht.
U moet 18 jaar zijn om bij ons te kunnen winkelen. Het kennismakingsaanbod geldt alleen voor nieuwe klanten. Volgende bestellingen worden tegen de normale prijs gefactureerd.
Bij het uitvoeren van een online bankpas/creditcardbetaling kan uw bank u vragen om uw identiteit te bevestigen met behulp van het 3D Secure-proces.
Wij garanderen, dat uw gegevens vertrouwelijk worden behandeld. Alle informatie wordt beveiligd verstuurd.
Zodra de transactie is verwerkt, wordt het betreffende bedrag gereserveerd op uw rekening. En zult u een orderbevestiging ontvangen per e-mail. Het bedrag wordt van uw rekening gehaald, zodra we uw bestelling versturen.
Wanneer de betaling niet geaccepteerd wordt, zal de bestelling geannuleerd worden. Neemt u contact op met uw bank of met uw (kaart)uitgever, mocht u daarover vragen hebben.Wanneer er een fout optreedt, of de betaling wordt afgebroken, zal de bestelling niet verwerkt worden. Twijfelt u of de bestelling verwerkt is, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze partner Klarna is een vertrouwde betalingsprovider, die flexibele winkel- en winkelervaringen biedt aan consumenten over de hele wereld. Welke opties ze bieden, staat op hun website vermeld. Volg gewoon de instructies, die u ontvangt bij het voltooien van uw aankoop.
Wanneer u kiest voor betaling met bankpas/creditcard of Klarna, in verband met uw online bestelling, geeft u gelijktijdig toestemming, dat wij toekomstige bedragen automatisch van de opgegeven rekening mogen afschrijven. We trekken het bedrag af op dezelfde dag, dat we de levering naar het door u opgegeven adres verzenden.Wij wijzen u erop, dat in het geval van betaling waarbij gebruik wordt gemaakt van een bankoverschrijving, er geen dekking is via de bezwaarregeling.
Uw betalingsovereenkomst stopt automatisch zodra u uw herhaalgemak op het product/de producten opzegt. Dit betekent, dat u niets anders hoeft te doen dan uw levering te beëindigen - met deze actie vervalt de betalingsovereenkomst.
Opzeggen van uw herhaalgemak.
Wanneer u telefonisch bij Wellvita bestelt, sturen we een factuur mee met uw levering og heeft u 21 dagen, vanaf de verzenddatum, om de betaling te verzorgen.
U kunt uw herhaalgemak(ken) beheren en uw factuur betalen via overschrijving of hier op de website.
De producten blijven eigendom van Wellvita, totdat deze volledig zijn betaald.
Bij ontbrekende betaling sturen wij u
Wanneer u een e-mailadres heeft opgegeven, worden de eerste twee, herinnering/aanmaning, per e-mail verzonden, de 3e en laatste, het incassobericht, wordt per brief verzonden. Voor het incassobericht worden er aanmaningskosten van € 10, – in rekening gebracht in overeenstemming met de Nederlandse wetgeving. Indien we uw betaling niet op het vervaldatum van het incassobericht hebben geregistreerd, wordt de zaak overgedragen aan het incassobureau, wat extra aanmaningskosten voor u met zich meebrengt.
Geen binding. U kunt uw abonnement stopzetten wanneer u maar wilt.
Het stopzetten kan worden gedaan via de onderstaande link of door contact op te nemen met Wellvita op telefoonnummer 020 26 23 600.
Klik hier om uw herhaalgemak te hervatten/uit te stellen/stop te zetten.
Wanneer u de 2e of latere leveringen terugstuurt van een product, dat via herhaalgemak is besteld, heeft Wellvita al kosten voor behandeling en verzending gehad, en ontvangt u daarom een factuur van € 9,80 voor administratie en verzending.
Bij het kopen/bestellen van voedingssupplementen via Wellvita's herhaalgemak, heeft u een herroepingsrecht van 14 dagen bij de eerste levering.
Bij herhaalgemak vallen daaropvolgende leveringen niet onder het herroepingsrecht. Als u uw abonnementsovereenkomst wilt uitstellen of stopzetten, dient u Wellvita hiervan op de hoogte stellen, zodat we weten dat we de verzending naar u moeten stoppen.
U kunt uw herhaalgemak stopzetten door contact op te nemen met de klantenservice op telefoonnummer 020 26 23 600 of via www.wellvita.nl.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u uw product heeft ontvangen of het laatste product in fysiek bezit krijgt in het geval van een overeenkomst over meerdere producten, die in één bestelling worden besteld en die afzonderlijk worden geleverd.
U dient ons binnen 14 dagen na ontvangst laten weten dat u uw aankoop wilt annuleren.
De kennisgeving moet worden gedaan per e-mail naar: klantenservice@wellvita.nl, telefonisch op: 020 26 23 600 of door gebruik te maken van het standaard herroepingsformulier (hier afdrukken).
In uw bericht dient u ons duidelijk te maken, dat u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht.
Wellvita
Hullenbergweg 278-308
1101 BV Amsterdam
U dient de factuur (of andere documentatie voor uw aankoop bij ons) mee te sturen, wanneer u het product terugstuurt. Zorg er bij het retourneren voor, dat de goederen goed zijn verpakt. U bent verantwoordelijk voor de goederen, totdat wij de geretourneerde producten hebben ontvangen en goedgekeurd. Bewaar daarom het verzendbewijs en eventueel het track en trace nummer.
U dient de kosten voor het terugsturen van het product zelf te betalen, indien u spijt van uw aankoop heeft. Let op! Wij aanvaarden geen pakketten die onder rembours worden verzonden of pakketten, die bij het afhaalpunt moeten worden afgehaald.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zullen we alle betalingen die we van u hebben ontvangen, inclusief onze bezorgkosten voor het verzenden van het pakket naar u, terugbetalen, zonder onnodige vertraging en in ieder geval binnen 14 dagen na de datum waarop we uw pakket hebben ontvangen. Terugbetalingen vinden plaats via bankoverschrijving. Let op! U kunt uw aankoopbedrag geheel of gedeeltelijk verliezen. Dit gebeurt als de waarde van het product is verminderd omdat: U de verzegeling heeft verbroken/het product in gebruik heeft genomen Het is beschadigd, terwijl u er de verantwoordelijkheid voor had U het product op een andere manier heeft behandeld dan nodig was om de aard van de goederen, hun eigenschappen en de manier waarop ze werken te kunnen bepalen U de beperkingen in het herroepingsrecht die voortvloeien uit verzegeling, producttype etc. niet heeft gevolgd.
De defecten- en klachtenregels van de wet Koop op Afstand zijn van toepassing. U heeft 24 maanden het recht om een klacht in te dienen. Het klachtrecht houdt in dat indien het product defect is, u het kunt laten ruilen of uw geld terug kunt krijgen, afhankelijk van de specifieke situatie. Het klachtrecht wordt beperkt door de natuurlijke houdbaarheid van het product. U moet zo snel mogelijk een klacht indienen, nadat u een fout/defect heeft ontdekt. Neem contact op met de klantenservice via klantenservice@wellvita.nl of telefonisch op 020-26 23 600. U kunt ook dit klachtenformulier gebruiken (hier afdrukken).
Wanneer de klacht gerechtvaardigd is, zullen we uiteraard uw verzendkosten terugbetalen om het product naar ons terug te sturen, volgens de huidige prijzen van PostNL. Als de klacht niet terecht is, komen alle verzendkosten voor uw rekening.
Vergeet niet, dat het artikel altijd in een passende verpakking moet worden verzonden en om een verzendbewijs voor de verzending te krijgen. U bent verantwoordelijk voor het pakket/de goederen totdat wij ze hebben ontvangen. Bewaar daarom het verzendbewijs inclusief informatie over de verzendkosten en eventueel het track en trace nummer. Wij ontvangen geen pakketten/brieven die onder rembours worden verzonden of pakketten, die bij het afhaalpunt moeten worden afgehaald.
Wellvita kan deze aankoopvoorwaarden eenzijdig wijzigen. Wijzigingen worden pas van kracht 14 dagen nadat u de gewijzigde algemene voorwaarden heeft ontvangen, hetzij d.m.v. een levering of per post of e-mail.
Indien het ons niet lukt om een oplossing te vinden, kunt u uw klacht richten aan:
De Geschillencommissie
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
www.degeschillencommissie.nl
Als u een consument bent die in een ander EU-land woont, kunt u hier een klacht indienen bij het online geschillenbeslechting van de Europese Commissie: http://ec.europa.eu/odr
Wanneer u een product op de website koopt, verzamelen we informatie over u. Dit betreft naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer, informatie over welke producten u koopt en eventueel heeft geretourneerd. De informatie wordt verzameld om de producten bij u te kunnen bezorgen. Zie het privacybeleid van Wellvita voor meer informatie (zie hier).
(Dit formulier dient alleen ingevuld en teruggestuurd te worden indien u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht).
Aan:
Wellvita
Hullenbergweg 278-308
1101 BV Amsterdam
E-mail: klantenservice@wellvita.nl
Ik deel u hierbij mede, dat ik het herroepingsrecht wil uitoefenen in verband met mijn koopovereenkomst van de volgende goederen/diensten:
______________________________________________________________________________________
Bestelt op: _______________________________
Ontvangen op: _______________________________
Naam consument: ______________________________________________________________________
Klantnummer consument: ______________________________________________________________
Adres consument: ___________________________________________________________________
Handtekening consument: _________________________________________
Datum: _________________ (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend))
Naar boven
Profiteer van abonnementen op je favoriete producten en bespaar bij elke bestelling.
Ontvang ze gemakkelijk thuis, precies wanneer je ze nodig hebt.
Bij Wellvita zijn we trots op het goede effect van onze producten. Ze werken voor de meeste mensen - daarom geven we compensatie aan degenen die na 3 maanden gebruik niet het gewenste effect ervaren. Met onze tevredenheidsgarantie krijgt u de mogelijkheid om een nieuw voedingssupplement met €10 korting uit te proberen, zodat u een product kunt vinden dat bij u past. De garantie geldt voor al onze supplementen. Zowel producten die op korte alsook lange termijn werken.
We helpen je graag! Neem gerust contact met ons op via klantenservice@wellvita.nl of bel ons op 020-26 23 600.
Je kunt je abonnement op elk moment aanpassen of pauzeren.
Je kent vast wel het gevoel: je leunt naar het scherm en staart naar eindeloze rijen kleine letters. Je ogen worden wazig, en je beseft dat je een pauze nodig hebt. Geen verrassing toch? Telefoon, computer, tablet... Onze ogen staan onder enorme druk, en velen van ons overbelasten ze zonder het door te hebben. Hier is alles wat je moet weten over veelvoorkomende oogproblemen, met tips over hoe je je ogen gezond kunt houden in dit tijdperk van beeldschermen.
Als je zware gewichten tilt, verwacht je waarschijnlijk dat je spieren daarna pijn doen. Maar we denken zelden hetzelfde over onze ogen. Toch hebben ook zij spieren die overbelast kunnen raken door intensief gebruik. Denk maar eens aan de vele uren die we naar schermen staren, of het nu in onze vrije tijd, op het werk of onderweg is. In een wereld waar onze ogen constant in actie zijn, krijgen steeds meer mensen last van droge ogen en vermoeidheid. Klinkt dit herkenbaar? Hoewel vermoeide ogen normaal kunnen zijn, vooral bij veel schermgebruik, is het belangrijk om een arts of opticien te raadplegen als je problemen met je gezichtsvermogen ervaart.
Oorzaken van oogklachten
Je neemt waarschijnlijk toiletpauzes, koffiepauzes en tijd om te lunchen, maar weinig mensen geven hun ogen de rust die ze nodig hebben. Onze ogen zijn de hele dag actief, van het moment dat we wakker worden en op onze telefoon kijken, tot het moment dat we 's avonds het licht uitdoen om te gaan slapen. Wanneer we ons concentreren op iets, zoals een werkverslag of een boeiend boek, vergeten we vaak te knipperen, wat onze ogen kan overbelasten. Dit geldt vooral bij lezen op een scherm, omdat onderzoek suggereert dat beeldschermen moeilijker te verwerken zijn voor onze ogen dan papier. De scherpte van de woorden en het type licht speelt hierbij een rol. Bovendien scrollen veel mensen 's avonds in bed op hun telefoon, wat zowel hun slaap als hun zicht kan beïnvloeden.
Hoe zorg je goed voor je ogen?
Het klinkt misschien cliché, maar knipperen kan een groot verschil maken voor de gezondheid van onze ogen. Hoewel knipperen een automatische reactie zou moeten zijn, vergeten we het vaak als we ons intensief concentreren. Ben je bijvoorbeeld diep in een uitdagende werkopdracht? Veel deskundigen adviseren om je ogen elke 20 minuten even een schermpauze te geven, of je nu op het werk of thuis achter de computer zit. Je hoeft je werkzaamheden niet volledig te onderbreken; het volstaat om kort weg te kijken, te knipperen en je daarna op iets anders te richten. Kijk eens om je heen: misschien trekt een boom buiten je aandacht of ligt er een stuk papier te wachten om op getekend te worden. Schermpauzes kunnen echt helpen, vooral als je dagelijks lange uren achter een scherm doorbrengt. Maar ook je omgeving speelt een rol; het licht heeft invloed op je gezichtsvermogen.
Het effect van licht op je ogen
Natuurlijk licht is één van de beste dingen voor de ogen, maar helaas is het niet altijd mogelijk om er genoeg van te krijgen. Op sommige dagen hangen de wolken zo zwaar boven het landschap dat we thuis midden op de dag het licht aan moeten doen, en in de winter is er over het algemeen minder daglicht. Daarom is het belangrijk om het juiste licht te hebben, vooral als je werkt, leest of achter een computer zit. Vermijd lezen in het donker of in een schemerige kamer, kies voor lampen met een warm licht en laat je niet verleiden door fancy lampen met knipperende blauwe lampen of violette kleuren... Je bent op weg!