FAQ

Herhaalgemak

Herhaalgemak betekent dat u automatisch een nieuwe levering van uw supplement ontvang, voordat uw voorraad opraakt. Met herhaalgemak hebben we het gemakkelijker gemaakt voor u; op die manier kunt u het dagelijks blijven gebruiken, zonder dat u elke keer zelf hoeft te bestellen. Met deze service loopt u niet het risico, dat uw tabletten opraken.

Om een goede service te kunnen bieden is het belangrijk, dat u ons ervan op de hoogte stelt wanneer u een aangepaste dosering gebruikt. Wij verzoeken u vriendelijk om onze klantenservice te bellen, zodat onze medewerkers uw herhaalgemak kunnen aanpassen aan uw wensen en behoefte.

Ja natuurlijk. Mocht u deze eerder wensen te ontvangen, bijvoorbeeld als u op vakantie gaat, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Onze medewerkers van de klantenservice kunnen dit voor u regelen. We moeten echter rekening houden met onze levertijd, namelijk 3-6 werkdagen.

U kunt uw herhaal eenvoudig opzeggen via de website, op Mijn Wellvita. Of u kunt onze klantenservice bellen op tel: 020-26 23 600.

Ja, op onze website kunt u inloggen op Mijn Wellvita en een overzicht zien en al uw herhaalgemakken beheren. Klik op "Beheer herhaalgemakken" om te zien hoeveel leveringen u heeft ontvangen, wanneer we het volgende pakket verzenden en u kunt ook wijzigingen aanbrengen in uw herhaalgemak.

Levering

De levertijd is tussen 3-6 werkdagen. Wij verzenden doorgaans binnen dezelfde werkdag, als de bestelling voor 12.30 uur 's middags is geplaatst. Als u later bestelt, of in het weekend en op feestdagen, sturen we de bestelling de volgende werkdag.

Ja, de verzendkosten bedragen € 4,90.

Afhankelijk van of u een e-mail en/of mobiele nummer heeft opgegeven, wordt u op de hoogte gebracht wanneer uw pakket is verzonden.

Het spijt ons te horen, dat u uw pakket niet binnen de beloofde dagen heeft ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice op 020-26 23 600 of e-mail: klantenservice@wellvita.nl en we zullen contact opnemen met de distributeur om de fout zo snel mogelijk verhelpen.

Ja, u ontvangt een e-mail met het trackingnummer wanneer uw bestelling wordt verzonden. U kunt dit gebruiken om uw pakket te volgen op de website van de distributeur.

Waarschijnlijk niets, als u de e-mail net hebt ontvangen, moet u wachten tot de distributeur het pakket scant. Wacht a.u.b. en probeer het later op de dag opnieuw. Als het na een paar dagen nog steeds niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice en we zullen proberen het met de distributeur te regelen. Je kunt ons bellen op 020-26 23 600.

Betaling

U kunt direct met creditcard betalen op onze site, of VISA- of MasterCard.

We accepteren de volgende kaarttypes: VISA en MasterCard.

Als u ervoor kiest om uw bestelling te plaatsen door onze klantenservice te bellen, sturen zij u een betalingslink per e-mail of sms die u kunt gebruiken om uw bestelling te betalen.

Retourneren

Het spijt ons te horen dat u een verkeerd product heeft ontvangen. Neem a.u.b. contact op met onze klantenservice op 020-26 23 600 of e-mail: klantenservice@wellvita.nl en we zullen de fout zo snel mogelijk verhelpen.

Je hebt altijd 14 dagen de tijd om je eerste aankoop van een product te annuleren. Neem contact op met onze klantenservice voor verdere instructies. Let op: Het herroepingsrecht is NIET van toepassing op geneesmiddelen - hier is er GEEN herroepingsrecht volgens de huidige wetgeving.

Als u de eerste levering van een product op abonnement wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice op tel 020-26 23 600. Let op: er is geen retourrecht bij 2e of de volgende leveringen van een product besteld met herhaalgemak.

Nee, er is geen herroepingsrecht op geneesmiddelen. Voor geneesmiddelen die onder de Geneesmiddelenwet vallen geldt, dat ze niet kunnen worden geretourneerd.

Ja, u moet betalen voor het terugsturen naar ons, en u moet ook het bonnetje bewaren. Het is uw bewijs dat het artikel is teruggestuurd. De retourzending is uw verantwoordelijkheid. Als u de eerste levering van een product besteld met herhaalgemak wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice op tel 020-26 23 600. Let op: er is geen retourrecht bij 2e of de volgende leveringen van een product besteld met herhaalgemak.

Producten

Het spijt ons te horen dat u een verkeerd product heeft ontvangen. Neem a.u.b. contact op met onze klantenservice op 020-26 23 600 of e-mail: klantenservice@wellvita.nl en we zullen de fout zo snel mogelijk verhelpen.

Supplementen bevatten meestal iets dat je in het algemeen ook in de voeding zou kunnen krijgen. De meeste mensen kunnen supplementen zonder problemen verdragen, maar enkelen zijn overgevoelig voor bepaalde voedingsmiddelen, en als u een probleem van deze aard heeft, moet u voorzichtig zijn. In de ingrediëntenlijst staat alles, wat het product bevat, vermeld.

Er zijn geen bijwerkingen geconstateerd bij het gebruik van onze supplementen naast reguliere medicatie. Bij twijfel is het een goed idee om contact op te nemen met uw behandelend arts.

Ja, de tabletten kunnen in tweeënworden gedeeld of fijngemaakt. Sommige tabletten hebben een coating die de smaak maskeert, dus het product kan sterk proeven (bijvoorbeeld naar gember) als u de tabletten doormiddel breekt. Als u moeite heeft om de tablet in zijn geheel door te slikken, kunt u proberen de tablet door te slikken met iets dat een dikkere consistentie heeft dan water - bijv. yoghurt of een smoothie.

Bewaar de supplementen altijd in de originele verpakking, ook nadat u de verpakking heeft geopend. Zet uw doosje droog en donker, op kamertemperatuur weg, in bijvoorbeeld een keukenkastje. Zet ze alleen in de koelkast, wanneer dat op de verpakking wordt aangegeven.

Als er een advies staat op het product, volg dan deze dan. Zo niet, dan is het niet van belang - het belangrijkste is, dat u eraan denkt om het product elke dag in te nemen.

We raden een overdosering van voedingsstoffen af, maar veel vitamines zijn in water oplosbaar en verdwijnen snel uit het lichaam. Een overdosering op korte termijn is zelden een probleem. Als u ouder bent dan 65 jaar, mag u niet meer dan 0,5 mg mangaan binnenkrijgen, en mogen vitamine A en zink ook niet te veel worden ingenomen gedurende een lange periode. Als u twijfelt over uw combinatie van producten, geven w u graag advies hierover.

De ingrediëntenlijst vertelt over alle ingrediënten - we hebben meestal geen lactose in onze producten.

Tenzij er noten of "sporen van noten" op de ingrediëntenlijst staat, zitten er geen noten in onze producten. We hebben meestal geen noten in de producten.

Alle ingrediënten worden in de ingrediëntenlijst vermeld en als er geen gluten of graanproducten in de lijst staan, zit er niets in. Onze producten bevatten meestal geen gluten, maar controleer of je het kunt verdragen of niet.

Overig

Als u advies nodig heeft, een vraag heeft of om een ander reden, contact met ons wilt opnemen, kunt u onze klantenservice bellen op 020-26 23 600 in de openingstijden, maandag-donderdag tussen 8.00-16.00 uur en vrijdag tussen 8.00-14.30 uur, of u kunt ons bereiken via e-mail mail: klantenservice@wellvita.nl.

Onze klantenservice is geopend van 8.00-16.00 uur maandag-donderdag en vrijdag van 8.00-14-30 uur. Als u buiten de openingstijden contact met ons wilt opnemen, kunt u ons een e-mail sturen op: klantenservice@wellvita.nl en we nemen de volgende werkdag contact met u op - of maandag, als u ons in het weekend mailt.

Nee, u kunt onze producten alleen vinden en kopen op onze website. Door rechtstreeks aan onze klanten te verkopen via onze website, kunnen we u een betere prijs bieden omdat we dure tussenpersonen hebben verwijderd.

U kunt rechtstreeks op onze website bestellen of u kunt telefonisch bestellen bij onze klantenservice door te bellen op 020-26 23 600.

U kunt dat makkelijk doen door op de link "Nieuwsbrief afmelden" onderaan in elke nieuwsbrief te klikken en de instructies te volgen. U kunt contact opnemen met onze klantenservice en we zullen u helpen.

Sommige van de e-mails die we sturen, worden automatisch gegenereerd, dwz "no-reply"-e-mails. Deze kunnen daarom niet worden beantwoord. In plaats daarvan kunt u mailen naar: klantenservice@wellvita.nl

translation missing: nl.general.search.title

Winkelwagen

Uw winkelwagen is momenteel leeg.

×
translation missing: nl.flits.refer_friend_page.popup_greetings